Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 4, 2018.03.22.

nő (22) , 8. rész

2018. március 31. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:

Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

 

én már értelek téged, és átlátok rajtad

még egyszer nem szedsz rá

hiszen amikor először, és utoljára, átvertél, én azt hittem, mert elhitetted velem, hogy nem vagyok neked elég jó

Most is bepróbálkoztál. ][

De én nagyon hamar rájöttem, hogy [ahelyett, amit mondtál, ] ][ [valójában] azt mondtad, hogy gyere hozzám ][ , azt mondtad: "Mondd, miért késlekedsz, hát nem látod, hogy nem azért gyengültem el egészen, mert velem vagy, hanem attól, hogy már nem bírom elviselni, hogy nem vagy itt, nem ölelhetlek meg, nem csókolhatlak meg?"

csodálatos ez a nyelv, amin beszélsz hozzám

értem, de fel nem foghatom az erejét

de rabja vagyok örökké

Segélykérésedet vettem. Csekkoltam. Én, lásd kegyetlen ember.

Kész vagyok kegyetlenségemet igádba hajtani. Kérlek vedd el tőlem. Nem tudok mást adni (ezt az utolsó mondatot nem értheted) .

rideg fegyverekkel vértezlek fel téged

fegyvereket nyújtok át most neked

csak úgy tudlak boldoggá tenni, ha megmutatom neked szörnyű kegyetlenségemet, hiányomat, amit csak te tudsz betölteni

szívem sebére nincs más gyógyír, csak te

látni akarsz könyörögni, másképp nem hiszed el, amit mondok neked

meg fogod kapni - :) mondom fogcsikorgatva

][

[arról beszélek, h ő fel fog emelni engem] a földről, ahogy leborulok előtted, hiszen a te fájdalmad intenzitása az enyém láttán meg sem közelíti a lábaid elé helyezett fájdalmamat?

][

Csak úgy tudlak megkapni téged, ha megjelenítem neked a fájdalmamat.

.. ha könyörgök neked, hogy segíts

][

miért kell nekem újra és újra elveszítenem téged?

De hát nehéz nekem elmondani neked, hogy nem kapok levegőt nélküled?

:) akkor meg mit panaszkodok itt?

Csak mert fárasztó?

][

Azt várják tőlem, hogy legnagyobb kincsemet tegyem a lábaid elé?

De hát én biztosan tudom, hogy nekem te vagy a legnagyobb kincsem!

Mindig is tudtam, mióta csak rendelkezek tudattal, tehát nem azóta, hogy megismertelek!

][

Ó, te :) kegyetlen!

ó, te csodálatos

Te gyönyörű lelkű!

nagyon megnövekedtem melletted, s most szégyelled, hogy a tiéd vagyok

szégyelled, hogy nem tudsz nekem adni semmit

hogy rossz vagy, és csúnya, és beteg

hogy nem vagy jó semmire

.. hogy hazugság, hogy te teremtettél engem

Nem ismered el, hogy te teremtettél engem.

Nem ismered fel, hogy te teremtettél engem.

Hogyan is lehetnél te teremtő? -gondolhatod

Hiszen erre nincs semmi bizonyíték!

Csak akkor vagy te a teremtő, ha nélküled elveszítem a képességeimet.

Hadd látom, -mondod gonoszul- , vajon nélkülem is olyan csodálatos vagy e, amilyennek most érzed magad, ami után [ , utánam, ] most kétségbeesetten kapálózol, te szerencsétlen, nehogy elveszítsd azt [ , engem] ?

csak a gonoszság által győzhetsz

ha láthatod az én gonoszságomat

ha nem láthatsz gonosznak, elvesztél -érezheted

minden áron gonosszá akarsz engem tenni

A lelked halála árán is. Mert okos vagy.

Tudod, hogy én vagyok a lelked élete.

És tudod, hogy ha én vagyok a lelked élete, ha elveszíted a lelkedet énérettem, nincs vesztenivalód.

.. ha viszont lelkem élete a te lelked életén múlik, tudod, hogy utánad fogok menni a Pokolba lelkem halála árán is.

Nincs vesztenivalód, ha átadod lelked a gonoszságnak énérettem.

Menjek hát utánad a Pokolba?

Ó, gyönyörűségem! Azt mondod, én vagyok Isten, aki uralkodik a Pokol felett is. Szépséges lelked teljességgel bízik bennem, tudja, én nem fogom azt a Pokolban hagyni, én, aki képes győzni a Pokol felett.

Azt állítod rólam, hogy számomra, aki a te szádból kapom a levegőt a légzéshez, semmilyen határ nem létezik.

Azaz kijelented nekem magadról, hogy te, aki engem szolgálsz, akinek a lelke halott nélkülem, te vagy a világegyetem ura.

tudom [a kedvesem neve] :)

De igazad van, időnként ezt tisztázni kell.

][

Meddig várakoztatsz még? Meddig kényeskedsz?

Hogy " te nem szereted a baszást" .

][

Az előbb nyertem meg a harcot ellened a lelki küzdőtéren. És most idehoznak a testire.

Jaj, jaj, most aztán igazán bajban vagyok, ha az eddigiekben bármennyire is abban lévőnek is gondoltam magam.

Jaj, most aztán, úgy tűnik, igazán a te uralmad világában vagyok.

a test fejedelmének világában

itt aztán nem számít semmi okoskodás

De hát akartam én okoskodni? :) könyörgöm!

Én már megalázkodtam előtted.

Ha azt akarod, hogy megerősítsem, annyiszor teszem meg, ahányszor :) csak akarom, hiszen az sokkal több, mint ahányszor kéred.

][

[annyit szeretkezel velem] , amíg úgy látod, :) hogy elég. Addig, amíg el nem fogy a kegyetlenséged. Addig, amíg meg nem sajnálsz engem.

][

Bízok benned. Pihenj nyugodtan, szép kis szerelmem.

][

ahogy a fentiekből látszani látszik, már teljesen kiismertelek, már nem tudsz meglepetést okozni

úgy tűnik, biztonságban vagyok veled

nem látom, a továbbiakban mi veszélyeztetné világomat

][

már egy ideje nem érzem, hogy :) félni kell tőled, :) annyira szelíd vagy

:) elaltatják az éberségemet

hogy aztán annál nagyobb legyen a ráébredés, amikor teljes pompádban megnyilatkozol

ezek az azok csinálják ezt

velünk

][

 

konklúzió

Megölted a lelked értem, bízva abban, hogy leszek elég erős kihozni téged a Pokolból.

 

A Pokolba juttattál kettőnket, bízva abban, hogy utánad megyek, hiszen ha nekem adtad lelkedet, mit is értél volna lelked megtartásával, ha én nem vagyok a tiéd, amikor elvesztetted hitedet abban, hogy a tiéd vagyok.

Magad elé állítva a próbát, hogy ha én nem megyek utánad a Pokolba, azaz nem a tiéd a lelkem, akkor minek is éljen tovább a lelked, ami már visszavonhatatlanul, végérvényesen az enyémmé lett.

Ha viszont én utánad megyek a pokolba, akkor szeretlek téged, és ha kész vagyok utánad menni a Pokolba, az csak annyit jelent, hogy el kell hogy veszítsem a fényt, amit te adtál nekem.

Látni akartad a fénynek elvesztését, amit tőled kaptam.

Ez a Pokol. Hogy nem lehet jó kimenetel.

Mert tehát, ismétlem, ha nem megyek utánad, minek is élj, és ha utánad megyek a Pokolba, és elveszítem a fényt, amit te adtál nekem, akkor az a fény nem is létezett, hazugság volt, azaz minek is éljen tovább a lelked.

 

Én utánad mentem a Pokolba, és kijöttem onnan kincsemmel együtt.

Lelkeddel, győztesen.

 

][

 

Az élvezésedtől élvezek.

Ha nem érzékeltem volna az élvezésedet, én sem élvezhettem volna.

Ha biztos vagy benne, hogy élvezel engem, és biztosan tudod, hogy tőled élvezek, :) amikor tőled élvezek, akkor, :) azt feltételezem, bebizonyítottuk, hogy tőled élvezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr113796430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása