Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 6, 2018.03.24. (01)

nő (22) , 13. rész

2018. április 10. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 8. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

őrlődés 1, 2
in: Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 8. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

őrlődés 3, 2018.03.22.

nő (22) , 9. rész
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/31/orlodes_3_2018_03

őrlődés 4
in: tapogatózás hazafelé, 2018.03.23. (02)

nő (22) , 12. rész
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/31/tapogatozas_hazafele_2018_03_23

 

2018.03.24.

 

][

a férfi

szép vagy

szép vagy, hogy úgy érzem, teljes bizalommal vagy irántam

közelséged biztonságot ad

szeretetet

][

a nő

Rossz lelki állapotban vagyok

][

a férfi

Mit csinálunk mi itt? Nem tudsz most telefonálni?

][

Próbáljalak így megölelni?

a nő

Nemsokára el kell mennem.

a férfi

szeretnélek érezni, de az előző válaszod után úgy döntöttem, hagylak most téged. Magadra hagylak a szenvedésedben.

nem teszek semmit érted

érzem, tudom, most kegyetlenkedek veled

bántalak, hogy kikényszerítsem a fájdalmadat

mást teszek, mint amiről döntöttem, hogy akarok

nem azt teszem, hogy várok rád, miután azt mondtad, hogy fáj a lelked,

hanem addig kínozlak kegyetlenségemmel, amíg meg nem mutatod nekem fájdalmadat

kínozlak, hogy kiálts felém

hogy gyönyörködhessek szépségedben

Úgy tűnik nem számít semmi más, csak az, hogy fájdalom van benned.

És ha fájdalom van benned, azt nem bírom elviselni.

Nyugtalanná válok, kegyetlenné. Védekezek. Bántalak.

Rosszalkodok, hogy foglalkozz velem.

][ [itt felidézem a kedvesem egy gyerekkori élményét]

mert a fájdalom szép. A fájdalom jó, a fájdalom Isten. Képzeld,

ma hajnalban ezzel foglalkoztam,

és most, miután felszítottam magamban a fájdalmat, azzal, hogy

bántottalak téged, már sikerült annyi világossághoz hozzájutnom, hogy

most sikerült megpillantanom a hajnali fennlétemet,

tudatom kezd tisztulni, kezdem látni az életet, nem pedig a hiányt,

][

..a gyerekek ezt ösztönösen csinálják

ők tudnak hinni, bízni

te megtanítottad ezt nekem

hogy bátran legyek gonosz, mert segíteni fogsz, nem hagysz a bajban

feláldoztad magad, újra, és újra, ][ [itt ugyanazt a gyerekkori élményét idézem fel]

[ .. ] hogy érezhesd a szörnyű fájdalmat

hogy ne veszítsd el Istent, az érezni tudás képességét

fájt, gyönyörűen fájt, hatalmasan fájt

fájdalmaddal megdicsőítetted az Istent

miközben én elárultam az Istent

én más utat választottam, mint te

én nyomorult voltam, míg te hős

te Isten bajnoka, én egy utolsó féreg

Isten haragszik rám

tudod, milyen jó volt kimondani ezt a mondatot? Hogy mennyire fáj?

Milyen gyönyörűség nekem kimondani?

Azt, hogy bocsáss meg, Istenem?

Tudod, milyen hálás nekem ezért az isten, hogy most ezt képes voltam mégis megtenni?

azért, hogy most potyognak le a könnyeim a lábamhoz?

][

érzem, Isten most elégedett velem, hiszen ahogy ezt leírom, megint sírásra ingerel.

És lassan majd megtanulom. Hogy hogyan kell élnem. Eddig soha nem tudtam, hogy mi az, hogy bűnös. Bosszankodtam rajta, hogy azt mondta a szentírás, hogy én is bűnös vagyok. És nem csak a többiek. De nem háborgattam a kérdést, hiszen tudtam, hogy itt lennie kell vminek, amit nem értek.

A Szentírás: az érzés könyve. Arra való, hogy kiszedd belőle az érzést.

Onnan tudtam, hogy mit kell mondani Istennek,..

..akkor, amikor azt mondtam neki, hogy Bocsáss meg nekem Istenem! ..nem, inkább így: valahogy megéreztem, mit kell mondanom, ahhoz, hogy jobban sírjak

úgy tűnik, az volt a cél, hogy jobban sírjak

most simán leírtam uazt a mondatot, ami nem sokkal ezelőtt még elviselhetetlenül fájt, hogy sírtam, és hullottak le a könnyeim a lábamhoz

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr513824170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása