Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

a kezdet 01

nő (22) , 8. rész

2018. május 01. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:
Szív és értelem, 2018.03.21. (02)
nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

2018.03.02.

a férfi

"Tárgyalsz velem arról, hogy én lehessek az, akivel megvalósítod a szexuális életedet?

][

Hogy folytatódjon, folytassam?

a nő

igen

a férfi

Mert nem lehet tudni, mit is jelent, hogyan is kell azt értelmezni, amit mondtam?

a nő

hát kicsit bővebben kifejtheted

][

mikor leszel [?]

][

a férfi

:) Akarsz még engem tovább?

a nő

igen, szeretném megérteni amit szeretnél

a férfi

:) Ha akarsz, akarlak én is téged.

amikor akarod.

][

a nő

felhívni tudlak?

a férfi

:) Akarsz velem telefonon beszélni?

][

a nő

kösz [a telefonszámot]

a férfi

én köszönöm

erősnek érezlek

aki tudja, mit akar

a nő

hívni foglak

a férfi

][

2018.03.12.

a nő

Tulajdonképpen mit szeretnél.?

][

a férfi

a legjobban azt szeretném, hogy akarj velem lenni

][

Nem mondtál nemet. Mehetünk tovább az igen felé?

a nő

Hogyan gondolod?

][

2018.03.13.

Ha úgy gondolod ,bármikor írj.

][

a férfi

Kedvem van hozzád. Gyere hozzám a társkeresőbe, beszélgetni.

[később megmagyarázza: „Kedvem van hozzád, úgy kell érteni, úgy érzem, jó lenne most veled. Mindkettőnknek.” ]

a nő

Már lefeküdtem. Nagyon fáradt vagyok. Majd holnap!

][

2018.03.14.

a férfi

szeretnélek téged

téged szeretnélek

hogy boldoggá tegyél

][

a nő

és engem ki tesz boldoggá?

][

szeretetre vágysz

][

én is vágyok a szeretetre

][

senki nincs aki szeressen

][

nincs senkim

][

a szeretet egy érzés,amit mástól várunk

][

de elsősorban önmagunkat kellene szeressük

][

a lelkem akar szeretni egy másik lelket

][

elegem van a testiségből., a csupasz sexből

][

fáj a lelkem

][

zokog a lelkem

a férfi

Azt mondanám, szeretlek, de érzem, attól feláll a farkam.

a nő

kiált a lelkem

a férfi

szeretlek

a nő

szeretném ha valaki csak azért ölelne meg,hogy szeretetet adjon

a férfi

én nem foglak

a nő

én is csak szeretetet szeretnék adni a lelkemből

a férfi

én azért szeretnélek, mert nem tudlak nem szeretni

magamért tenném

mert szükségem van rád

a nő

akkor önző vagy

a férfi

][

kegyetlen

][ megalkuvást nem ismerő

Nekem nem kell, ami neked, hogy szerethesselek.

Én így is tudlak szeretni. Bízni benned.

][

a nő

ha nem adsz nem is fogsz kapni szeretetetű

a férfi

Nem tudok nem adni szeretetet.

Melyikünk szereti jobban a másikat? Te engem, vagy én téged?

Elmondok valamit. Megvárod?

a nő

meg

 

[2018.03.24.

Volt egy definíció a félelemre (Punci, faszom, 2018.03.23. ): Hogy van az érzés, és van az érzés hiánya, és ez utóbbi a félelem.

Itt viszont, ezt a részt vizsgálva, módosítás szükséges.

Tehát: A félelem is érzés, a félelem is Isten. Ahogy az Ördög is Isten?

Ha az érzés jó, azaz maga az, hogy érezni (érezni, élni) , akkor a félelem is jó.

A félelem jó, a félelem élet, Isten dicsőítése, azaz kapcsolat Istennel.

Hanem, a nem Istenre irányuló félelem bálványimádás. ]

 

a férfi

Kérdeztelek arról, amikor férfiakkal szexeltél. Hogy hogyan csináltad a lelkedben.

][

hogy lássam, mennyire akarod a szeretetet

hogy van e benned elég félelem

][

[engedd, hogy megnézzem, ] hogy féltél e eléggé

hogy nem e adtál fel olyat, amit nem lenne szabad

][

mert ez az előfeltevésem

az, hogy félned kellett volna

jobban szeretni

][

a nő

kiváncsivá teszel

a férfi

:) ha nem vagy velem különösen türelmes, nem tudunk szeretkezni

:) velem másképp nem tudsz”

][

Szeretlek, mert szép vagy [a lelke] .

Szeretlek, mert félsz.

Szeretlek, mert félsz szexelni a kéjért.

][

a nő

nem félek sexelni,de nem az a fontos a lalkemnek

][

sodródtam

][

mindíg tudtam,hogy mit akarok,de hagytam ,hogy sodorjon az ár

][

a férfi

Bírod még?

:) vagy hiányzom neked?

Vágysz rá, hogy közben megöleljelek téged?

Hogy mondjam, hogy szeretlek?

Hogy megsimogassalak?

Hogy mondjam, :) ügyes vagy, büszke vagyok rád?

büszke vagyok rád

:) bármit is jelent ez

:) el bírsz viselni engem

még nem rúgtál ki

magadba engedtél, és még nem fáj elviselhetetlenül neked

nekem nagyon jó

hogy benned lehetek

a nő

hol vagy bennem?

a férfi

a lelkedben

erre vágyok

][

a nő

gondolod benne vagy?

a férfi

egyértelműen

amit mondtál, másképp nem tudhatnám

][

a nő

én csak ölelésre,simogatásra,törődésre vágyom

][

a lelkem fáj,mert nem kapja meg amire vágyik

a férfi

Az enyém megkapja tőled.

][

Magadba engedtél. Nem élvezed, hogy belédhatoltam?

Nem érzel gyönyört?

a nő

nem

a férfi

Talán az hiányzik frigyünkből neked. A testi gyönyör.

Ha megkapnád tőlem, másképp éreznél irántam?

Nem elég az ígérete?

a nő

:) nem

a férfi

][

Nem tudod nélkülözni a farkamat.

a nő

nem kell a farkad
][

a férfi

én biztos vagyok benne, hogy csak úgy tudsz engem szeretni, ha szexelni akarsz velem.

Én mindenképpen a szex-szel akarok hozzád kapcsolódni.

Azt akarom, hogy a szex miatt szeress engem.

[ .. ] A szex miatt nyisd meg nekem a lelked.

[ .. ] a szex legyen a z ajtó, amin át bemegyek a lelkedbe

[ .. ] Hogy lásd, hogy a szex az az ajtó

a nő

és hogy akarsz sexelni velem?

a férfi

[ .. ] ha a szexet eddig nem annak az ajtónak láttad, nem jól láttad.

:) megint az a bajod, hogy nem érzed a farkkam?

][

Nekem természetes, hogy a farkam kell neked.

Nagyon szép, hogy a puncid kell nekem.

Mert tudom, hogy a puncid a kapu a lelkedhez.

És fordítva.

A farkam a lelkemhez neked.

Tehát mit akarsz tőlem?

Én a puncidat, és a lelkedet tőled.

A lelkedet már most nekem adhatod, és nekem ígérheted a puncidat.

Nem tudod nekem adni a lelkedet, ha nem ígéred nekem a puncidat.

Mit akarsz tőlem?

a nő

Te mit akarsz tőlem?
a férfi

A puncidat. És a lelkedet. A kettőt együtt. :) tehát mindenedet, amid van. A testedet és a lelkedet. Nincs másod. Mindenedet akarom.

gyönyörű, hogy velem vagy

Ha velem vagy itt, a puncid korlátozva van.

Valamilyen hangsúlyeltolódást követel meg tőled.

Azt gondolom, én az vagyok, aki erre képes.

Azt gondolom, esetleg kevés az az ember, aki erre képes.

Te talán nem vagy erre képes.

Ha nem vagy erre képes, nem leszel az enyém.

Ha nem leszel az enyém, azért, mert nem lehetsz az enyém.

][

a nő

csak meg akartalak érteni

a férfi

jó, abbahagytam

menj, ha akarsz

köszönöm, jó volt

mindenképpen segítettél

boldoggá tettél

:) már más ember vagyok, mint előtte

erősebb. Azt hiszem

a nő

miért voltál gyenge?

a férfi

hiányzik a szeretet

nekem sincs senkim

:) ebben a szex dologban nagyon hiszek. 8 éve, töretlenül.

:) lelkesen gondolkodok róla.

:)
][

a nő

én ][ ezt látom,hogy csak virtuálisan vagy jelen

a férfi

:) megint a farkamat hiányolod

][

jól látsz valamit.

Nem biztos, hogy tudnék veled szeretkezni.

Nem biztos, hogy tudnál velem elég türelmes lenni.

][

Te furcsa vagy. a nők általában nem is vesznek férfiszámba.

Azt hiszem, neked is nehéz.

És talán ez a legfontosabb igazság, amit kettőnkről megfejthetünk.

ahová szükségszerűen el kellett jutnunk

a nő

Te vagy nagyon furcsa

][

ilyen emberrel még nem is találkoztam soha

][

mikor vállaltad fel magadat a valóságban. mikor néztél egy nő szemébe rezzenéstelenül?

][

most el kell mennem

a férfi

:)

amit csak akarsz

..vagy amit tenned kell

:) amit teszel, az jó

a nő

dolgom van

a férfi

igen, tudom

..hogy szeretsz :)

:)

moddd, hogy szeretsz

és már mehetsz is

[a nő "elhagyta a szobát" ]

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr7513883102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása