Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

Őrlődés 2, 2018.03.19.

nő (22) , 5. rész

2018. május 01. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 12. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

[itt lejátszódik bennem egy bűnbánati folyamat, azzal kapcsolatban, hogy ráébredek, bűnös vagyok, bűnt követtem el e nő ellen, Isten ellen, hogy csak most tudom biztonsággal, hogy el kell mennem hozzá, és a fizikai valóságban basznom kell vele, mert erre első sorban neki van szüksége, az én testem biztonságára]


szükségem van most rád, mert nagyon aggódok érted

 

nagyon nyugtalan vagyok emiatt a dolog miatt, de annyira mégsem, hogy telefonon jelezzem neked, hogy tegyél félre mindent, és gyere, hogy ments meg

hanem még bírom, tudok még várni rád

Talán el is múlik magától.

 

nehezen bírom, nagyon nagy szükségem van rád, szenvedek

de nem merek kiáltani neked

Attól félek, azzal mindent tönkre teszek.

szenvedek inkább, azt akarom tenni, ami a helyes

 

most jobb. Ha olvasod az üzeneteimet, ne gyere, hogy megments engem a volt segélykérésemre.

Hanem csak akkor gyere, amikor egyébként is jöttél volna. Ne siess.

(kicsit fájdalmasan mondtam ezeket, mert bár valóban ezt éreztem, mielőtt megírtam, hogy ne siess, közben mégis mondtam halkan magamban, hogy siess)

így bolonddá lettem

 

Tehát az erő (vagy micsoda) nem engedi, hogy kiáltsak neked, hanem azt kéri tőlem, hagyjalak meg téged a nyugalmadban, hagyjam gyönyörű lelkedet, hogy járja a maga útját.

De azt megtehetem, és látod, meg is teszem, sőt,

:) az erő meg is követeli, hogy így, ahogy megteszem, hívjalak téged, azt, hogy így, a :) Lelken keresztül kiáltsak neked.

És mindeközben a megoldás gondolataimban mind határozottabb alakot ölt.

 

Úgy érzem, hogy ez, amit most mondani akarok neked, most mindennél fontosabb, úgy, hogy erre most fel kell tennem az életemet. Úgy értem, hogy annak az életemnek, ami addig tart, amíg nem hallom újra a hangod, amíg hangoddal nem ölelsz újra át, annak erről kell szólnia.

 

most nagyon sírok

(ezt meg kell magyaráznom, megsértve ezzel azt, hogy sírok. Úgy értettem azt, hogy nagyon, hogy ezt kellett írnom, mert nem írhattam ezt: "most sírok" )

 

most nagyon nagyon sírok

akarom, hogy tudd

kell, hogy tudd

 

][

[ ][ [a nő neve] nem akar velem szeretkezni]

faszság, 2018.03.20.

 

[2018.03.04-i Facebook-bej-emben bemutatom egy beszélgetésemet egy hölggyel, ahol a hölgy faszságként éli meg, amiket mondok neki a szexualitásról. Innen jön ez a kifejezés. ]

 

Minden, amit összehordtam neked, faszság.

][

Amit most beszélek, faszság.

Egy, ami az igazság: nem akarsz dugni velem.

][

Nem megyek sehová, nem csinálok semmit. Nem csinálok semmit, hanem várok. Várok, és hátha elér a kegyelem.

Azt gondolom csak ezt nézhetem, semmi mást: (mennyire értéktelen az, hogy azt mondom, hogy "azt gondolom" , hiszen minden gondolatom faszság; hiszen ez csak gondolat, nem akarat) semmi más célom nem lehet, mint hogy elérjem, hogy megengedd, hogy megdugjalak. Nem számít, hogy nem akarom, hogy megdugjalak. Nem számít, hogy nem vagyok méltó, hogy megdugjalak. Nem számít, hogy nem akarod, hogy megdugjalak. Várni. Nem csinálni semmit. Várni.

Megdugjalak: ténylegesen. Elutazni hozzád, és megdugni téged. Ott lenni veled.

Nincs mitől félnem. Egy esély látszik az életre. Hogy megengedd, hogy ott legyek veled, ahol te vagy, és ne akarjak tőled semmit.

Hogy megengedd, hogy ott legyek veled én, aki nem akar tőled semmit.

Akinek semmi keresnivalója melletted.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr9913883578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása