Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

Csorba Dávid

2018. június 01. - Gyarmati Ferenc Miskolc

Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

2018.06.01.
Ő a népkerti vizsgabázis, szerelde, autótakarító igazgatója, vagy ilyesmi.
Sokat tűrtem neki, de most a türelmem eljutott egy határra, ő átlépett nálam egy határt, ami után a lelki nyugalmam biztosítása érdekében kettő lépést teszek most meg.
Eü-i vizsgálatokról jöttem most meg, amíg ott várakozgattam, gondoltam ki ezeket.
Először egy üzenetet találtam ki, amit írok neki, ezt:

„Mi van öcsi, félsz, hogy letörik a kezed, ha válaszolsz? Megloptál engem, és még te csinálsz magadnak nagy arcot? A tisztelethez, az alázathoz hülye vagy. „Szarság” , amivel hozzád fordultam? Az a szarság, amit te művelsz velem folyamatosan, de ahogy mondtam, -szemmel láthatóan- ennek megítéléséhez te hülye vagy. Te nyomorult tolvaj, piti alak.

Válaszodat fontold meg, mert arról a nyilvánosság előtt, vagy az Isten előtt kell számot adnod.
A nyilvánosság az én fórumom, lásd mai bejegyzésemet, címe Csorba Dávid, amitől, a többi emberek megítélésétől, azt feltételezem, te jobban félsz, mint az Istentől, amit, az Istent, másképp mondhatjuk úgy, hogy a lelkiismereted hangja.
Persze mondhatjuk, hogy ezt a kettős megleckéztetést ellened, azt, hogy leckéztető üzenetet írtam neked, és azt, hogy írást helyeztem el rólad a nyilvánosságban,

azért teszem, hátha -az utóbbira, tehát az Istenre, azaz a lelkiismereted szavára célozva- felébredsz émelyítő álmodból, de ezt én nem jelenthetem ki, hogy ezért teszem, még ha valóban így is lenne, mert én nem tudom, hogy ezért teszem, amit teszek, hanem csak teszem, mert úgy érzem, tennem kell.”

Ez az ember a minimális összeggel is elmaradt, amit egy munkaadónak ki kell fizetnie egy alkalmazottnak, tartozását elismerte, részletfizetésre vonatkozó ajánlatomat elfogadta, és a tartozás megfizetésének véghatáridejét, ami már letelt; egy Forintot nem fizetett ki a tartozásából (kivéve, hogy felkérésemre mostanában törlesztett valamit hatalmas munka-bejelentés tartozásából) , egy sort nem írt, mért nem fizet, én annyiban is hagytam ezt, tudva, hogy ez egy nyomorult tolvaj piti alak, akitől undorodom; ha egyedül élek, vigye a nyomorult a pénzemet, tolja be baromi, kapzsi, szűklátókörű, ostoba arcába, aki annyit képtelen belátni, hogy az alkalmazottjainak legalább a minimális összeget megfizesse a munkájukért, ugyanakkor, ha szükségem lesz a járandóságomra, annak későbbi behajtásáról végleg le nem mondva; most sem ezzel kapcsolatban kerestem fel kellemetlen személyét, hanem megint a béna ügyintézése miatt, mert én a csokiban dolgozom, ami gyár minden évben megáll vagy 1,5 hónapra, ápr 12-vel megszűnt a munkaviszonyom, kölcsönzőcégnél vagyok, még máj közepén sem kezdhettem el újra a munkát, ami rendben is volt nekem, nem vettem igénybe munkanélküli ellátást, de mostanság, amikor már kezdhetném a munkát, eü-i beavatkozások miatt nem kezdhetem el még mégsem, és erre a néhány hétre, úgy ítéltem meg, jogos, ha igénybe veszem a munkanélküli ellátást; .. tehát megint a Csorba Dávid béna ügyintézése akadályt gördített nekem az állami támogatás igénybevételére, ez ügyben voltam kénytelen őt megkeresni, egy igazolásért, hogy ne okozzon már nekem újabb anyagi kárt, mint amit hasonló ügyben már okozott, amiért, papíron el is ismerte a felelősségét, vállalva a kártalanításomat; és akkor még ő arcoskodik, neki áll feljebb, hogy én vagyok a hülye gyerek, hogy fordulni merek hozzá.

2018.06.02.
üzenet neki
„Na, geci, itt van neked a „mikulás” papa, „mormonkodjak majd neked egy kicsit”? Akkor nyeljed a mormon nokedlit lefele.”

Ezt a részt még nem meséltem nektek: Ott ülök az irodájában 2018.05.30-án, várom, hogy az ügyintéző hölgy intézi az ügyemet, erre ez az idióta belém áll, hogy minek vagyok én még ott (mintha nekem akkora öröm lenne az ő felemelő jelenléte környezetében tartózkodnom) , nekem semmi keresnivalóm nincs már ott.
Még ha én tévedtem volna is, és az ügyintéző hölgy már befejezte volna az ügyem intézését, csak nekem nem jelezte azt, Csorba Dávid akkor is egy barom lenne, de kiderült, nem így volt, hanem az ügyintéző hölgy folytatta az ügyem intézését, ami meg is oldódott.

a következőben pedig a még be nem jelentett munkaóráimmal kapcsolatban, amiket most pedig lehetne csökkenteni, mutatom be az aktuális állást
üzenet neki, 2018.05.31. , reggel, korán
„][ Akkor kész vagy továbbra is bejelenteni számomra munkaórákat, úgy, ahogyan azzal fennmaradásod van felém? Ahogy írtam neked itt 2018.05.06-án:
„ápr 23-án az általad be nem jelentett munkaóráim száma 441.” ”

2018.06.01-én, 14 óra körül írtam neki leckéztető üzenetemet

Egy szavas válaszüzenetében nyugtázta, amit írtam neki, arra válaszoltam:
„Viszont a bejelentésemre vonatkozó kérdésemre basztál válaszolni, azaz bűnöző vagy.”

2018.06.03.
Megyek ma Istentiszteletre, ott vannak kint a közterületen Csorba Dávid két alkalmazottja egy harmadik ember társaságában. Egyikük odahív. Kiderül, félnek. Hogy rongálom Csorba Dávid jó hírét, ezzel veszélybe kerül a megélhetésük.
A harmadik ember már menne, „ujjazzátok meg, aztán ..” , -ilyesmit mond (a beszélgetés egy későbbi pontján viszont éppen nekem ad igazat, búcsúzáskor pedig kezel, s arcomba úgy néz, mint egyik ember a másikéba) , de várnia kell.
Mindkét alkalmazott aktívan vesz részt a beszélgetésben. Bűnként emlegetik, hogy én veszélybe sodortam a megélhetésüket. Biztatom őket egy másik dimenzióra, hogy persze, egyfelől a megélhetés, viszont másrészt ugye az elnyomás elleni harc, a munkásosztály jogai, hogy nem kell eltűrnünk a jogsértéseket.
Persze itt ebben az ügyben inkább arról van szó, hogy én elkönyveltem ezt az embert, Csorba Dávidot egy patkányként, és akkor későbbi életem során mégis kénytelen vagyok vele még kapcsolatba kerülni, amikor is ez a nyomorult harapdálja a lábikrámat, hát hogyne háborodnék fel rajta, és köpnék ki undorodva.

2018.06.06.
a továbbiakban direkt pénzszerzésre használom fel a fent megkezdett csorbadávidiát, ugyanis hamarosan nősülök, jól jön a pénz

üzenet neki
„Fizetsz, vagy nem?
A lólét [a szót Erzsikétől tanultam, de ő maga is mástól tanulta)] a köv számlaszámra kérem: Gyarmati Ferenc, OTP Bank, 11773346-06872243”

A fizetési felszólításhoz a jelmondat: Testvérek, fizessen az áruló!
Mit csinálsz, ha szidalmaznak téged? Kiállsz magadért, és bemutatod, hogy nem igaz, amit rólad mondanak.
Mit tesz Csorba Dávid? Hallgat, ezzel elismeri, hogy az, hogy buzinak nevezem, az igaz.
Kit nevez a köznyelv buzinak? Azt a férfit, aki beledugja a farkát a másik férfiba. De a köznyelv azt a férfit is buzinak mondja, aki bár nem dugja bele a farkát egy másik férfiba, de egy sötét gazember, tehát a köznyelv kiáltalánosítva is használja a buzi kifejezést.
Miért hagyja Csorba Dávid, hogy őt a nyilvánosság előtt a fenti értelemben véve egy rossz buzinak nevezzék? Azért mert én nagyon erős vagyok, és túl gyorsan eljár a kezem? Ez a lehetőség nem tűnik valószínűnek.
Hanem azért, mert az a definíció, amiért én őt egy rossz buzinak, és a többinek nevezem, az igaz, azt cáfolni ő képtelen.
Mit csinál még? Próbálkozik azon a vonalon, hogy akkor sem szabad valakire csúnyát mondani, ha az, amit rá mondanak az pont ráillik?
A halálbüntetés elleni egyik érv, nehogy olyat öljünk meg, akit tévedésből ölünk meg. De ha Csorba Dávid képtelen bizonyítani azt, vagy egyáltalán megmukanni azzal kapcsolatban, hogy ő nem az, aminek leírom őt, akkor nyilvánvalónak tűnik, hogy ő tudja, hogy ő az, aminek leírom őt.
Tehát megint az idiótaságát mutatja, ha nem azon dolgozik, hogy ne legyen tolvaj, hanem azon, hogy bevádolja azt, aki tolvajt kiált rá, ha ő tolvaj.
„Ha nem ezen idiótaság miatt fotóztad le, amit küldtem neked a Facebook-on, és küldted el nekem a képet, hanem ki tudja, mi a faszom- , ennél jóval magasabb rendű okkal, akkor bocsi gyönyörűm.”
Ebben a dologban, Csorba Dávid az őt a nyilvánosságban ért váddal kapcsolatos némaságában, tehát az a „szépség”, hogy Csorba Dávid inkább hagyja, hogy igazságosan a fenti értelemben véve egy rossz buzinak és a többinek nevezzék, csak hogy megőrizze azt a pár garasocskát, amit egyik alkalmazottjától ellopott.
Holott, ahogy már említettem, ez egy ostoba, rövidlátó beállítódás.
Ugyanis egy szolgáltató cégnek az igazgatója, akinek az ügyfeleknek becsületes ügymenetet kell biztosítania.
Na most felröppen a hír, hogy Csorba Dávid meglopta az egyik alkalmazottját, azt cáfolni képtelen, az illetőt nem iktathatja ki, hiszen nem pszichopata, hogy ekkora aránytévesztésre vetemedjen,
az ügyfelek leveszik, hogy ha Csorba Dávid átveri az alkalmazottját, akkor nyilván féreg van ebben a cégben, nincs biztonságban a magas szintű kiszolgálásuk.
És tehát ha nem teszi meg a megfelelő lépéseket, megfizetni a tartozását, bocsánatkérésekkel, és az ígérettel a nyilvánosság felé, hogy ez csak fiatalkori botlás volt a részéről, bűnbánatot tart, és soha többé ilyet, akkor esetleg ássa a sírját a cégének, az nem jut ki a romlottságból, nem képes megtisztulni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr7814017078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása