Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

Őrlődés 8, 2018.04.01. 02

nő (22) , 22. rész

2018. május 02. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

 

[hozzád bújok]

jó anyácskámhoz

éltetőmhöz

biztos menedékemhez

akiért van miért élnem

aki nélkül semmit nem ér az életem

aki az vagy, ha mégis nélküled kell élnem, semmi okom rá, hogy ne legyek hűséges Istenhez

azaz ha nélküled kell is élnem, tulajdonképpen mégsem egyedül, hanem állandó reménységben, hogy hozzáfogok valamikor jutni ahhoz, amihez tőled hozzájutok

a nő

][

aludj nyugodtan el

a férfi

te nagyon nagyon kedves vagy

hiányzol

de ne törődj velem

olyan buta vagyok

rossz nélküled

rossz feltételezni, hogy csakis azért nem vagy velem, hogy ne legyél velem

Azért nem vagy velem, hogy ne legyél velem?

a nő

barátnőm van vonalban

a férfi

..Rossz nem tudni, hogy állandóan benned vagyok.

köszönöm az információt

megnyugtat

vágyom rá, tudni, hogy állandóan benned vagyok

tudni, hogy sohasem vagy nélkülem

Ugye, ha ezt nem tudod rólam, hogy állandóan bennem vagy, akkor meghaltál?

nem akarok meghalni

Hanem élni. Veled. Örökké.

Azt hiszem, nem tudok nélküled lefeküdni.

Csak ha már te is lefeküdtél.

Nagyon fontos vagy nekem. Jó?

Ahogy írok neked, közben érzem, mennyire szeretsz engem. Ez csak önszuggeszció?

Vagy jól érzem?

Hogy megszoktam már, hogy veled mindenem megvan!

.. hogy nem hiányzik semmi!

Mennyire könnyű! Mennyire könnyű!

És csak annyit kell mondanod, hogy akarod ezt. Hogy akarod, hogy boldog legyek.

És akkor minden szép, minden csodába öltözik.

például a fárdtság ereje kioltatik

nemrég beszéltem ][ [nő (1) -gyel. ] Nem tudtam őt szeretni. Kénytelen voltam [ „ ] ördögűzést [ „ ] alkalmazni rajta.

De ördögöt Koncsol I óta nem érzékeltem senkiben.

Mindenkiben ördög van, aki ellenáll nekem?

Fáj neked a gondolat, hogy ördög van benned?

Lehetséges, hogy csak ennyi? Egyszerűen "csak" ördög van benned?

Mintha a lényegen változtatna bármit is!

a nő

Aludj most már.

[ "elhagyta a szobát" ]

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr1013885264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása