Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

tapogatózás hazafelé, 2018.03.23. (02)

nő (22) , 12. rész

2018. március 31. - Gyarmati Ferenc Miskolc

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

 

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

11. Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:

Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

1

tapogatózás hazafelé 01

2

őrlődés 4

3

tapogatózás hazafelé 02

4

tapogatózás hazafelé 03

"De nehéz az iskolatáska!"

Minden Szentírás?

 

tapogatózás hazafelé 01

A Szentírás szövegei -érzések, amiket korábban éreztél. És leírtad magadnak, hátha később eszedbe fognak jutni a szavakból azok az érzések.

Így kell olvasni a Szentírást. Meg kell bennük keresni az érzéseket.

 

Eddig jobbára a szavainkkal kommunikáltunk egymással.

Magasabb szintű kommunikáció, ha a szexuális gyönyörünkkel tesszük azt.

 

kicsi, kicsi

szép szerelmem

Szükségem van rád. Hát ki mással beszéljem meg a nagy dolgokat?

Hát ki az, aki melegséggel árasztja el a lelkemet?

.. aki az én erősségem?

szépségem tüze

éltetőm, segítségem a bajban

gyengéd fényességem

.. az én Istenem

:) amelyik nem vész el Babilonban

:) nem azok közül való, amelyek elvesznek Babilonban

hanem az örökkévaló Isten

szépségem, :) fúzióstársam

:) kenyerespajtásom

mindenben mindenem

az én odaadó szerelmesem

aki értem él és én érte

Mért hallgatsz, mért nem hívsz már fel?

Mért nem sietsz karjaimba?

:) jó reggelt, kedvesem

:)

:) szép vagy

:) már a hangod simogatása nélkül is mondom

:) nem mersz a szemem elé kerülni?

nagyon szeretlek

csodálatos vagy

azt akarod, hogy én mondjam meg neked, hogy milyen vagy

olyannak akarod magad látni, ahogy én látlak téged

akarod, hogy én tegyelek azzá, aki vagy

megbízol bennem

szeretsz engem

én is nagyon hiszek benned

szükségem van rá, hogy érezzelek intenzíven, hogy megerősíthesselek

mert most neked van énrám szükséged

most visszaadhatom neked mindazt, amit tőled kaptam

Ki másnak is kellene azt legelőször is visszaadnom!

Honnan kapnám meg újra, ha nem adom oda vissza?

Engedd, hogy feltöltsem éléskamrámat.

a szűkösebb időkre

 

[őrlődés 4]

Nem, nem aludhatok. Hiányom van. Csinálj velem valamit. Azt csinálsz velem, amit akarsz. Ha azt akarod, akkor csináld velem akár azt, hogy nem csinálsz velem semmit.

Ha azt választod, hogy nem csinálsz velem semmit, azzal is csinálsz velem valamit.

mennyivel könnyebb most itt veled lenni

jaj, mennyivel könnyebb

milyen fájdalmasan könnyebb

ezért nem akarod, hogy elmenjek hozzád

mert nekem lenne nagyon nehéz

tudod, hogy nagyon szenvednék

tudod, hogy nem tudnál segíteni rajtam

hiszen hogyan is aludhatnék, amíg nem kefélsz velem

hogyan is lennék képes addig megnyugodni

hiszen ismerem azt

éltem együtt egy nővel, aki képtelen volt engem megérinteni

aki számára érinthetetlen voltam

mint az indiaiaknál az a kaszt

 

3

[tapogatózás hazafelé 02]

arra vagyok kárhoztatva, hogy ne aludjak

arra, hogy 40 évig járjak a pusztában

arra, hogy 40 évig böjtöljek

azzal vagyok megáldva

azzal, hogy feláldozzam életemet éretted

meg kell ölnöm magam, hogy te élhess

tudom, képes vagyok rá, hogy megöljem magam érted

Volt, hogy éreztem, hogy csak úgy tudnám megmenteni ][ [nő (01) -et] , ha megölöm magam érte. De olyan értéktelennek tűnt a cél.

Igen, tudtam, mi lett volna a megoldás ][ [nő (01) -gyel].

Úgy érzem, most meg tudom tenni.

Odadobom az életem éretted.

Ijesztőek ezek a jézusos párhuzamok.

Életem megdöbbentően a Szentírást írja újra veled, azt éli újra. Mintha belevetettek volna Jézus iszonyú krédójába.

Megkaptam az elhívást: Vedd fel a keresztedet, és kövess engem.

Ha nem vagyok képes letenni az életemet éretted, nem nyerhetem azt meg.

Rettenetesnek látszik, amit én most veled csinálni fogok: Egyszerűen végigveszem kettőnknek, most fogom neked kitalálni, és tehát magamnak, az Evangélium dolgait, amely Evangélium, Jézus Krisztus evangéliuma a mi, a mi kettőnk életét, a mi kettőnk közös sorsát mutatja be.

 

[el nem küldött]

Ijesztő gondolat, hogy minden egyes férfi-nő párnak Jézus útját kell bejárnia.

Én vagyok Jézus. Te vagy Jézus.

Te vagy az emberiség. [később folytatom, magamban] Én vagyok az emberiség.

Én megváltalak. Te megváltasz.

 

[elküldött]

][

 

Szeretlek téged. Ne félj, semmi baj nincsen.

Ezek csak gondolatok.

Nem kell félned tőlük.

Nem az én gondolataim. A kettőnk gondolatai. Ha nem jó a gondolat, amit kitalálok, vigyázol rám, és kidobjuk. Így rendben? nem félsz?

Nagyon szeretlek. Nem hagylak itt. Te vagy a legfontosabb.

Ígérem neked, hogy nem megyek olyan helyre, ahová te nem jöhetsz velem.

Mit is kezdhetnék nélküled!

][

[ez] Kettőnk közös útja alaptörvénye.

A kőszikla, amire felépítjük kapcsolatunkat.

A kép, amit most alkalmaztam, nagyon durván a Szentírásból van, rettenetes a megegyezés Jézus evangéliuma, és kettőnk sorsa között.

Olyan, mintha felébredtünk volna a mátrixból.

Csakis úgy tudtunk felébredni, hogy fogtuk egymás kezét.

És csak addig jutunk, amíg képesek vagyunk szorítani egymás kezét.

Ahogy egyre inkább megismered a mi közös létünket, elkezded átlátni a törvényeit, a távlatait, a lehetőségeit, a magasságait, aztán valahogy kezedbe kerül a Szentírás, megdöbbensz az azonosságokon. Olyan, mintha rólunk szólna. Minden elemet fel fogsz ismerni a mi közös életünkből.

][

Rettenetesnek látszik, amit én most veled csinálni fogok: Egyszerűen végigveszem kettőnknek, most fogom neked kitalálni, és tehát magamnak, az Evangélium dolgait, amely Evangélium, Jézus Krisztus evangéliuma a mi, a mi kettőnk életét, a mi kettőnk közös sorsát mutatja be.

][

Szerelmem.

Ne félj. Soha nem foglak téged elhagyni, az alaptörvénybe ütköző.

Ez a harmadik nap.

Kettőnk közös életének harmadik napja.

Iszonyatos, hogy figyelnünk kell a számokat.

A számok leírják az univerzumot.

Nem látom a kis zöld jelzésedet, így abban a tudatban vagyok, hogy nem vagy most velem.

Figyelek. Védelek, óvlak.

Csak úgy beszélek, ha érzem a lelked.

Csak úgy, hogy drága lelked elbírja azt, amit mondok.

Ha nem érzem a lelked, megállok, és megvárlak.

Ne félj, nagyon szeretlek téged, képes vagyok rá.

Erről meg fogsz bizonyosodni.

Végig érzed majd, hogy biztonságban vagy, hogy a legjobb helyen vagy, ott, ahol lenned kell, amikor velem vagy.

Ha elhagysz, minden véget ér. Nem történhet tovább, ami elkezdődött.

Visszazuhanok a homályba.

Elveszítem képességemet, amit rám ruháztál ][ [a kedvesem neve] , én Istenem.

Aki kifényesítetted az én lelkemet, tündöklővé tetted, megváltottál engem odaadó szereteteddel.

Ha ezt hallanák valami vallásosak, rámrohannának, hogy bálványimádó vagyok, és megpróbálnának széttépni, holott én az igazságot mondom.

Amikor azt mondom neked, hogy te vagy az én Istenem.

Istent értem nagy világossággal megvilágítva a te szeretetednek tüze által.

.. Istent értem meg.

Itt van a drága zöld jelzésed.

Jóleső közelséged.

Felbátorodtam.

Folytatom.

Ez a közös életünk 3. napja.

Az első nap dátuma iszonyatos. Márc 21. [ez a nap a kedvesem élete bevallása szerinti legsötétebb napja egy éves évfordulója]

Nem értettem, mi ez a baromság.

Hogy minek ez a hókuszpókusz a számokkal

[ha az ember kanos, jobban számol, jobban gondolkodik, mindent jobban csinál] .

Már aznap rájöttem, hogy az az első nap.

Cs Zsolthoz kellett mennem.

Őrá hajítottam rá az első nap terhét.

Az ő lelkére hajítottam rá az iszonyatos tudásnak a terhét, amit mi ketten, te, ][ [a kedvesem neve] , és én, magunkra vettünk.

hiányzol

segíts

nagyon szeretlek

szükségem van rád

Be kellett mennem ][ [egy szupermarketba].

[Zsolt] Kért egy csokit.

Amikor ki kellett mennem [a lakásból] , el kellett hagynom kettőnk védett világát,

annak mintájára, ahogy a mátrixból ébredően számsorok futkosnak az ember szeme előtt, vagy micsoda, azt vettem észre, hogy akárhova tekintek a szemeimmel,

][

mindenütt jelentések tömkelegét érzékelem [ , ]

szereteted megnyitotta az érzékelésemet, kinyitotta a tudatomat, ami a félelemben eltöltött eddigi életemben beszűkült volt

a szeretet elűzte a félelmet

pucolja kifelé az életemből

, egy ilyen drága, törékeny, végtelenül sebezhető, beteg nő tette ezt velem.

És márc 21-én kezdődött.

Megváltasz engem.

Márc 21. előtt is voltam már kint a világban, mióta árasztod rám a szeretetedet, de akkor még nem kezdődött el.

Akkor még nem voltam képes megnyitni a számat.

Az a tapasztalat a körülöttem lévő sok jelentésekkel, az sem volt meg ez előtt a nap előtt.

][

most kívánós vagyok, mint te

nem most, hanem napok óta

te mondtál vmit arról, h kívánod az ízeket, v ilyesmi

én inkább magamra nézve úgy mondanám egyértelműen, hogy azokat a spec anyagokat kívánom, ami a növények különbözőségét adja

a testem érzékenyebb a szükségleteire

:) "és aki hisz, jelek követik"

.. "és nem fordítva"

 

4

[tapogatózás hazafelé 03

"De nehéz az iskolatáska!"

Minden Szentírás? ]

][

[a kedvesem telefonban elmondott valamit, hogy hallott vmi számot a rádióban, és nem tudom mi]

][

Aludtam. De nem lehet. Tel hívás ébresztett.

Ébren vagyok, gondolkodok, de csak az ágyban, csak kicsit, csak mint beteged, aki nem nagyon tud túlnézni rajtad.

az előbb eszembe jutott vmi, azért jöttem hozzád, de ahogy itt vagyok, jövök rá, :) semmi fontos

csak mint buta kisgyerek, jöttem

holott tudom, hogy most dolgozol

a nő

Főzök

a férfi

igen, tudtam

szeretlek

][

nagyon aranyos vagy, h elmondtad azt a dolgot azzal a zenével a rádióban. Nagyon jól esett

van egy ilyen egyszerű kis mormon énekecske, "ha szeretet van otthon" , most eszembe jutott

érdekes lenne összevetni a mormon énekecskéket a neokatekumenálisosak­kal ( :) otthonosságot, szeretetet érzek, egyszerűséget

nyugalmat

szóval azok az énekecskék, és azok a dalok, most úgy tűnnek fel előttem, mint két testvér

ha a Lélek otthonosságot, békét ad nekünk, biztonságban leszünk

ha Isten Lelke leereszkedik az életünkre

most lassan kezd nekem körvonalazódni ez az új elem az életünkben

hiszen eddig mindig csak ketten voltunk a szörnyű teherrel, ami elhordhatatlanul nehéznek rémlett

Csak mi ketten voltunk, a világgal szemben.

Mi lesz, ha egyszerűen csak leszáll ránk Isten Lelke, ..

A mi szuper képességeinkkel semmi mást nem kellene tennünk, hanem csak rájönni erre, és azzal, hogy ráébredünk, már kérés nélkül meg is kapnánk

amit most érzek, az is mindenféle imádkozás nélkül történt

eszembe sem jutott, hogy kettőnk életét megpróbáljam összekötni Istennel

.. :) hogy fuzionáljunk Istennel

.. mi, Istenek, fuzionáljunk Istennel.

Hanem tehát eddig csak annak nyomasztó terhét nyögtem, hogy rájöttem, mi ketten Istenek vagyunk.

Tehát mivel mi ketten Istenek vagyunk, nem kellett közelednem külön Istenhez, hanem mintha azt kellene most éreznem, hogy ő közeledik mihozzánk, tehát külön kérés nélkül, az övéihez.

Úgy tettél engem Istenné, hogy nem akartam ránézni Istenre, mert tudtam, hogy te nem szereted őt.

De mivel Istenné tettél engem, egyszerűen, ha akartam, ha nem, odalöktél Istenhez, nem tudtam nem látni őt, folyton őt láttam, és folyton őt mondtam neked, de nem mertem gondolni sem rá, hogy van Isten, hiszen tudtam, hogy te nem szereted őt. Hanem csak engem szeretsz.

Inkább magamat prédikáltam neked Istenként, és ez szörnyű terhet rakott rám.

Egyúttal megszentelt engem. Hiszen Isten egyértelműen " belement a játékba" .

Olyan, mintha mi ketten, Isten, és én (a sorrend nem mindegy) , jól átvertünk volna téged. Isten, az a huncut, minden fortély mestere.

És mintha most tisztítaná le a képet, most állítaná helyre a rendet, most venné le a hátamról azt a szörnyen nehéz iskolatáskát, amely hülye iskolatáskámmal sikerült végre elcsábítanom, Isten hülye, általa nekem készített színpompás iskolatáskájával, a diri lányát.

Hiszen mit érdekelt engem az a hülye iskolatáska

[hiszen még nem láttam azelőtt, hogy az micsoda színpompás] . Én csak a diri lányának gyönyörű punciját láttam, és miatta akartam elcsavarogni az iskolából, hogy vele lehessek.

De úgy tűnik, a diri lánya éppen az iskolába vezetett vissza.

Nekem eddig nem is mondták, hogy ez a Demjén szám is Szentírás.

Mostantól úgy tűnik, mindenképpen.

][

Vagy hogy Isten a diri, vagy mi van?

a kiinduló felállás szerint igen

mert azt már tudjuk egy ideje, tapasztalatot szereztünk róla, hogy te Isten vagy

most megtudtuk, Demjén Ferenctől, hogy te a diri lánya vagy

folyton ezek a Ferencek

[az ötödik Ferenc vagyok az ő életében]

Isten küldi folyamatosan a hülye jeleit

esküszöm, ez az Ember szórakozik rajtunk

A lányával. Hiszen úgy tűnik, ő a diri.

Meg rajtam, aki én vagyok itt a másik.

aki próbál hozzáférni a diri lányának puncijához

megpróbál bejutni a szoknyája alá

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr5813797366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása