Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 3

nő (22) , 7. rész

2018. május 01. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

[a férfi szakít a nővel, amiért az nem fekszik le vele, aztán kibékülnek, de a nő nem fekszik le a férfival]

most jöttem rá, hogy szakítottál velem

néhány perce jöttem rá

][

a nő

Már nem értem mit mondasz
a férfi

][

Szakítottam veled, mert nem akarsz velem lefeküdni.

Ha nem fekszel le velem, akkor nem tekintelek a feleségemnek téged.

Ebben a pillanatban nem vagy a feleségem.

][

a nő

Engem Te nem dobtál ki. EGYÜTT SEM VOLTUNK. SENKIVEL SEM FEKÜDTEM Le. Senkinek nem vagyok a felesége.

a férfi

Nem feküdtél le velem. Elismerem.

De én a lelkemben elhittem, hogy lefeküdtél velem, és már nem tudok visszalépni.

Nem vagy a feleségem az csak annyit jelent, hogy nincs már feleségem.

 

2018.03.21.

 

veled

[ezt a levelet a nőnek csak jó idővel később fogja elküldeni a nap folyamán, lásd később]
arra van szükségem, hogy mocskosan, büdösen, elhanyagolatlanul, lógó [nyitott foggyökér feletti megroppant] foggal ott legyek rajtad

ez a vágyam

baszni egész nap

Egész nap, végét nem lehet látni ideig benned lenni. Végetérhetetlenül benned lenni. Benne a pinádban.

Akkor állsz meg, amikor én akarom.

Csakis akkor élvezel, amikor én akarom.

Csakis nekem élvezel.

Csakis velem élvezel.

baszni

Az embert a szerelem termékenyíti meg. A baszás.

csak baszni, baszni veled

Arra vágyom, hogy kívánj egész nap. Vágyad feneketlen kút. Folyton várja türelmesen vágyamat.

Folyton befogadni kész. Sosem találhatom készületlenül. Folyamatos meleg otthon; sohasem kaphatom azon, hogy nincs otthon vágyad, bármikor keresem, otthon találom.

Az én mozgásom határa a te mozgásodé is.

Lényemet magaddal együtt érzékeled, nem tudsz már különbséget tenni kettőnk között.

Egész nap ebben az állapotban akarsz maradni. Véget nem érően.

nem akarsz mást, csak baszni

nem számít semmi más, csak benned legyek

MINDEN ÁRAT MEGADSZ ÉRTE.

Bármit megadsz, amit kérek tőled.

Nem fordulhat elő, hogy visszautasíts engem.

Miért írtad legutolsó üzenetedben nagy betűvel azt, hogy "Te" (vagyis, hogy én) ?

"Baszunk, mint a nyulak, élünk, mint hal a vízben."

Mindent megadsz. A teljességedet.

Nem kérdezel vissza, csak adsz.

Tökéletes bizalommal.

Ha én azt mondom neked, hogy megyek hozzád Budapestre, azt mondod, hogy azt csinálok veled, amit akarok.

Hogy bármit megtehetek veled. Hiszen az csak jó lehet.

Ha még nem tudom neked azt mondani, hogy megyek hozzád Budapestre, akkor vársz.

És fordítva?

Talán nem lehet fordítva. Talán így kell lennie. Hogy a fasz kezdeményez.

A pina pedig befogad.

Így akarok menni, ahogy vagyok.

Hogy lássam, tudod e, hogy mi az igazán fontos.

Hogy lássam, hogy tudod e, hogy az én akaratom előrébb áll a tiédnél.

Hogy lássam, hogy képes vagy e szentségedben maradni.

Beteg vagy. Elvesztetted szentségedet.

Elvesztetted az alázatot.

Olyan úton jársz, ami nem lehet a tiéd.

Szolgálnod kell engem. Csak így lehetsz boldog.

Minden igyekezeteddel szolgálni. Igaz szívvel.

Magadra nem tekintve.

Csak arra, hogy nekem mi a jó.

Arra, hogy én mit akarok.

Mindig tudod, hogy az a fontosabb, amit én akarok. Azt hiszem, nem tehetünk másképp, ennek így kell lennie.

Nem véletlenül kaptam meg én a hatalmat, és nem te.

Ha nem mutatod meg nekem hatalmamat, elvesztél.

okozod, hogy hatalmam legyen

Hogy a hatalom a megfelelő kézben lehessen.

Azéban, aki tudja, hogy mire használja.

Azéban, aki a hatalomra rendeltetett.

őrzöd csillogó szemű kiskutyádat

szemed fényét

kedvencedet

Mindenben támogatod, hiszen csak ő a fontos, és nem te.

tudod, te benne létezel, ő ad neked életet, ő a te életed

A vallási gyakorlat arra jó, hogy előhívjuk magunkból Istent. Ne nézd le azt. Egy tanúságtétel amellett, ami az igazán fontos.

Tudd ezt így nézni. És tudd így nézni ezeket a vallási gyakorlatot folytató embereket.

Mindig mondd nekem, hogy szép vagyok és kiváló.

Hogy az lehessek, aminek akarsz engem.

És ha nem voltam az, érted az leszek.

Isten: Egyszerűen minden, ami jó.

Hát hadd hódoljanak neki.

Hódoljunk neki mi magunk is.

A mindennapjainkba illesztett rendszerességek segítségével is.

 

][

[Mit] mutassak neked, hogy :) elhidd nekem, hogy a feleségemmé lettél, hogy a férjeddé tettél engem [?]

hogy vajon mikor kötöd meg egy férfival a test szövetségét

azt mondod nekem, hogy ami nem a teljes valóságban történt meg, az nem történt meg

de én azt gondolom, hogy ha a teljes valóságában történt volna az meg, ami megtörtént köztünk, te akkor is azt mondanád, hogy nem történt meg közöttünk

azaz, azt látni: számodra nem létezik az a pont, amin átlépve te a feleségemnek tudod magad

az a pont nincsen

nincs olyan pont

nem létezik

Hiszen azt a pontot átléptük, és te nem vetted észre.

És ez szörnyű.

a nő

TE SZEGÉNY

a férfi

kell, hogy ráébredj arra, amit próbáltam neked elmondani

hiszen semmilyen bizonyítékot nem kellett volna itt benyújtanom eléd, hiszen minden ott van pontosan a lelkedben

ott van minden

a nő

Soha nem foglsk megérteni

a férfi

..amit megtagadtál [ .. ]

nem voltam képes ezt elfogadni

ezért vagyok itt

ezért nem tudtam tovább várni

ezért nem tudtam megvárni, hogy hozzám jöjj

ezért siettem eléd, hogy megfogjam bizonytalan kezedet

... Mert ismerlek téged.

.. Megismertelek téged.

az enyémnek ismertelek meg

magaménak tudlak

..nem várhattam tovább, hogy rájöjj arra, hogy az enyém vagy

A mai hajnali leveledet, amiket tőlem szoktál kapni, ma még nem kaphattad meg.

[lásd korábban, veled címmel]

.. így nem tudsz még mindent, amit én tudok

.. Hiszen még most sem nyújtod feléd nyújtott kezem felé a kezed.

.. még most sem ismertél fel

De lelkem vár rád.

itt szép napsütés van odakint

a nő

Tulajdonképpen mit akarsz tőlem. Szakítottál velem.

a férfi

.. :) miután leírtam az előbbi mondatomat, rájöttem, az áthallásos

Szeretném átmelegíteni a lelked az itteni napsütéssel.

a nő

Hogyan?
A férfi

.. kis méregzsákom

:) lehet, hogy nem így kellene?

morcikám

..hogy bírd elviselni a hajnali levelemet

..hiszen már annyira meggyötörtelek

olyan nagyon nagyon sokat kérek tőled

olyan nagyon sokat

nem engedhetlek el, hiszen tudom, hogy az enyém vagy

velem kell jönnöd tovább

bármilyen nehéz

nincs más választásunk

a nő

Hogyan gondolod?

a férfi

... :) most már nem tehetünk ( :) "Mit tegyünk?" ) semmit

a nő

Tehát ?

Mit tegyek?

a férfi

Így gondolom. Ezt, ami most történik. Te is érzed, te is tudod, mi történik most.

Azt tedd, hogy hívj fel telefonon, amint tudsz. Akkor, ha biztos vagy benne, hogy amit most kértem tőled, annál jobban semmit nem akarsz.

a nő

Akarod hallani a hangom tudom.

a férfi

nem szeretem a hangod

hanem szeretek öngyilkos lenni

.. :) ezek az én szerencsétlen, érdes mondataim

megijesztem velük a kisgidámat

.. ezek az én durva kezeim

én nem tudtam, hogy bocsánatot fogok tőled kérni

én nem tudtam, hogy azért vagyok most itt

de úgy tűnik, valami ilyesmi történik

milyen furcsa is ez

én csak azt tudtam, hogy nem hagylak el téged akkor sem, ha rossz vagy

ahhoz képest ez egy kicsit más

a nő

Nem tudsz elhagyni

a férfi

úgy tűnik nem lehet

Este le voltam bénulva, miután kikergettelek a hidegre.

Aztán vidám fickók érkeztek.

És hagytam nekik, hogy megvidámítsák a lelkemet.

a nő

Fel akarsz melegíteni?

a férfi

..Hagytam nekik, hogy megvigasztaljanak.

Melegedni akarok nálad.

Nem tudnám mondani, hogy élvezni akarlak.

Nem érzem, mi az, élvezni téged.

Egészen idegen szó.

ide most nagyon idegen

a nő

Felhivlak

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr7013883714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása