Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 7, 02, 2018.03.30.

nő (22) , 20. rész

2018. május 02. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

][

a férfi

szeretlek, te nő

mindig kívánni foglak

amikor megérezlek, hogy nőstény vagy, elönt az érzés

átjár mélyen

elvarázsol

s már a rabod vagyok

.. s várom tőled a csodát

jelenléted felkavar, boldogság jár át

vágyom rá, hogy te is érezz engem

.. hogy bolondod vagyok

és hogy csak te kellesz nekem, semmi más

.. hogy boldog akarok lenni, és te vagy az, aki boldoggá tesz engem

[a nő "belépett a szobába" ]

a férfi

köszönöm

a nő

és rettentő igazságtalan vagy velem

a férfi

nagyon izgulok

vágyok rá, hogy érezzem, h igazságtalan vagyok veled

hiszek benne. Elhiszed?

a nő

miben hiszel?ű

a férfi

.. abban, h igazságtalan vagyok veled.

a nő

az vagy

a férfi

Amíg nem jöttél ide hozzám, nem hittem benne.

Csodálatos érzés.

a nő

mi?

a férfi

.. az, hogy hiszek benne, h igazságtalan voltam veled.

Rettenetes volt az, hogy tudtam, igazságos vagyok veled.

a nő

mert a törvény más mint az igazság [ez itt egy konkrét dologra vonatkozó kijelentés, viszont durván áthallásos]

a férfi

Rettenetes volt tudni, hogy csakis igazam lehet veled kapcsolatban.

amit mondasz, áttételes [ez hülye; tehát: áthallásos]

a nő

[ .. ] én ártatlan szenvedője vagyok

a férfi

.. És abban, amit áttételesen [tehát áthallásosan] értek benne, szörnyű igazság van.

gyönyörű hinni abban, amit most mondtál

gyönyörű érzés, hinni benne

én hiszek benne

a nő

soha nem ártottam senkinek

a férfi

gyönyörűségem vagy megint

hiszek benned újra

olyan, mintha felébredtem volna valami rossz álomból

a nő

az ártatlanságomban is hiszel?

a férfi

mindenben, amiről itt szó van. Tehát arról van szó. Az ártatlanságodról, a tisztaságodról, a romlatlanságodról.

Hogy amikor romlottnak láttalak, megint csak az történt, ami mindig, amikor ez történt köztünk, ami most történt.

Azaz hogy azzal a mércével mértelek téged, ahogy magamat mérem.

a nő

][ [a konkrét ügy konkrét állását közli velem]

a férfi

[ .. ] Holott téged nem mérhetlek úgy, ahogy magamat. Hoiszen te nem az vagy, aki én.

.. mindig elfelejtem, hogy te egészem más lény vagy, mint én.

a nő

én tiszta vagyok

a férfi

Mindig a lényeget felejtem el veled kapcsolatban.

Igen, érzem, hogy az az igaz, amit mondasz.

Te tiszta vagy, és csodálatos.

És imádlak téged.

És megalázkodok előtted.

És lefekszek a lábad elé.

Ha ott lennék, legalább is, átölelném a lábaidat, megcsókolnám.

Nem bántottalak téged.

Nem voltam kegyetlen veled.

Nem ezekben a dolgokban voltam hibás.

a nő

nagyon haragszom amiért nem láttad,hogy én nem vagyok bűnös

a férfi

[ .. ] Hanem csak abban, hogy féltem.

.. hogy féltem, hogy elveszítelek.

Csak ebben vagyok bűnös.

a nő

igazságtalan voltál

a férfi

[ .. ] a hitem elvesztésében.

Nem, nem hiszem, hogy igazságtalan voltam veled.

][

Ha nem értem meg úgy a problémát, ahogy én képes vagyok azt megérteni, akkor nem is tudom azt megoldani.

a nő

nem megoldani kellett,hanem megérteni,hogy én csak áldozat vagyok

a férfi

Kikérdeztelek téged. Kikérdeztem belőled az információkat, amik nekem ahhoz szükségesek, hogy megoldjam a problémát úgy, ahogy én azt képes vagyok megoldani. Hidegen, kegyetlenül tettem, célratörően, kíméletlenül.

nem téged nézve, hanem a problémát, amit meg kellett oldanom.

a nő

[ .. ] védelmezni azt aki egy romlatlan,jótevő ember

a férfi

Nem te voltál nekem a fontos, hanem a probléma megoldása.

a nő

mindig mindenkivel csak jót tettem

a férfi

Te játszani akartál, én nem játszottam.

Te nem a problémát akartad megoldani, hanem velem akartál lenni.

a nő

ez nem játék ez az életem,amivel nem lehet játszani

a férfi

[ .. ] Én ezzel nem törődtem, hanem a problémára koncentráltam.

Ne felejtsd el, hogy én nem játszottam.

Ezt nem látod. Azt, hogy én nem játszottam.

Én akkor játszottam volna veled, ha nem elsősorban a problémára koncentrálok, hanem rád.

a nő

én tiszta vagyok,bűntelen

a férfi

..és én szeretlek ezért

.. ismerlek

.. vágyok rád.

.. csak te kellesz

.. veled akarok lenni mindig

a nő

soha ne a problémára legyél tekintettel hanem én rám

a férfi

.. azt akarom, hogy szoptass engem folyton

Nem biztos, hogy szabad azt tennem, amit kérsz tőlem.

Hiszen felelős vagyok érted.

Ellenedben is kénytelen vagyok téged megvédeni.

Magad ellen is kénytelen vagyok téged megvédeni.

Mert nem engedhetlek téged elveszni.

Mert amikor téged védelek magadtól, magamat védem.

a nő

nem védtél engem,henem ellenem voltál

a férfi

[ .. ] Amikor megvédelmezlek téged magadtól, a saját boldogságomat védem.

Nem az a védelem, hogy az történik, amit te akarsz.

Ez tévedés.

Tévedés, hogy nem rendelkezem olyasmivel, amivel te nem rendelkezel.

a nő

nem akartam mást mint az igazságot,de te nem adtad meg az igazságot

a férfi

Nekem használnom kell azt, amivel rendelkezem, amivel te nem rendelkezel, érted, azaz magamért,

akkor is, ha te nem látod, hogy érted, azaz magamért teszem.

a nő

önző ember vagy

a férfi

..akkor is, ha te nem látod, hogy amit teszek, az az igazság.

az igazság nem egyszerű

a nő

csak magadra gondolsz

a férfi

a hipotézisem az, hogy biz helyzetekben én jobban látom, mi az igazság, mint te

a nő

nem jól látod

a férfi

.. és az a hipotézisem, hogy neked meg kell tanulnod, hogy bízz az ítélőképességemben.

a nő

[ .. ] szerencsére vannak barátaim,akik látják,hogy mi az igazság

nem bízom

hamis az itélőképességed

a férfi

Itt nem az volt a kérdés, ebben a konkrét ][ [ - ]ügyben, hogy mi a teljess igazság, hanem az volt a feledat, hogy konkrétan mit kell tenni ebben a helyzetben, úgy, hogy az a lehető legjobban megfeleljen a teljes igazságnak

és azt feltételezem, hogy amikor meg kell hozni egy konkrét intézkedést, valami miatt én jobban tudok megfelelni a teljes igazságnak, mint te, ][

én ][ jobban tudok az igazságnak megfelelően cselekedni.

Ezt érzem.

[ .. ] Hogy a férfi és a nő kiegészítik egymást természetszerűen.

És tisztelniük kell egymás, egymás hiányát kiegészítő képességeit.

a nő

nem tudlak elfogadni

mert nem látod az igazságtalanságot

a férfi

.. mert látom a magasabb igazságot

.. mert messzebb látok, mint te

a nő

elegem van a hülye istenedből

a férfi

][ [ .. ] igazabbul vagyok képes cselekedni, mint te.

a nő

nem vagy jobb ember nálam

a férfi

Nem hogy nem vagyok jobb ember, hanem nem vagyok jó ember.

Te vagy a jó ember.

Ezért szeretlek téged. Mer gyönyörű vagy.

Én csak okos.

a nő

nem vagy okos ebben

a férfi

Okosabb vagyok nálad, úgy általában.

És ebben a kérdésben is okosabb vagyok nálad.

a nő

akkor ennyi

a férfi

igen

Tudod, én nagyon okos vagyok.

Hogy lehet, hogy te ezt nem látod?

Hát nem adtam még számtalan bizonyítékát?

a nő

[elhagyta a szobát]

 

a férfi

[belépett]

Szeretsz?

a nő

[belépett]

a férfi

szeretlek

nagyon jól esik, hogy itt vagy

a nő

így nem tudlak szeretni

a férfi

nálad van az én szívem

.. az én lelkem

minden érzés hozzád köt engem

minden érzésem

nem szeretsz, de itt vagy velem

.. tehát szeretsz

:) jobban tudom, mint te

hiszen én szeretek

amikor szeretlek téged, mindent tudhatok

így nem engedem el ezt az érzést

.. ami gazdaggá tesz engem

amikor csak megengeded nekem, szeretlek téged

ragaszkodok az irántad való szeretetemhez

Ugyan, miért is ne ragaszkodjak hozzád?

Mit mondjak magamnak, miért hagyjalak téged elmenni?

Mondjam azt, hogy nem vagy elég jó hozzám?

Ha azt mondom, hogy te nem vagy elég jó, akkor azt mondom, hogy te nem vagy jó.

Holott biztosan tudom, hogy te sokkal jobb vagy, minz én.

Mert én tehát nem jó vagyok, hanem igaz.

Te vagy az, aki jó.

a nő

én igaz is vagyok

a férfi

te szuperhős

:)

:) te nagyon nagyon szerény

:) te önmagad érdemtelenül fel nem magasztaló

:) te mindennek a teteje

a nő

mindig igaz voltam

csak gúnyolódj

a férfi

:) te önmagadnál nagyobb hatalmat nem ismerő

:) én, a gúnyolódó

:) én, aki nem tudja az igazságot, hanem gúnyolódik

:) én, az érdemtelenül gúnyolódó

:) én, a magabiztos, hogy érdemes ][ [a nő neve] gúnyolására

aki tudja, megteheti, hogy gúnyolja ][ [a nő neve]

mert nagyon szereti őt

ha bántja őt, csakis érte teszi, azaz magáért

a nő

te csak magadat szereted

a férfi

..és Istenért

Igen, én magamat szeretem.

a nő

isten le van szarva

a férfi

szeretlek, te lázadó

a nő

isten nem létezik

a férfi

Hogyan is lehetne rád megharagudni?

Hát tudsz e bűnt elkövetni?

Egy ilyen édes, mint te vagy?

te ártatlan vagy

nem vagy képes bűnt elkövetni

édes szád nem tud káromlást mondani

Isten képtelen haragudni rád.

De, feltételezem, te képes vagy haragudni magadra.

a nő

nem magamra haragszom,hanem rád és a te istenede

a férfi

Ha én nem haragudhatok rád, te vajon képes vagy énrám haragudni?

a nő

igen

a férfi

.. azaz, ha azt gondolod, hogy rám haragszol, és az én Istenemre, akkor vajon igazából nem inkább magadra haragszol?

a nő

nem

a férfi

[ .. ] Hiszen tehát én annyira szeretlek téged, hogy nem haragudhatok rád.

Te vajon képes vagy kevésbé szeretni engem, mint én téged?

A mi összekapcsolódásunk, nem érzed, hogy tökéletes?

a nő

nem

a férfi

.. hogy elronthatatlan?

.. eltörölhetetlen?

.. megsemmisíthetetlen?

.. Hogy mindennél erősebb, erősebb, mint az ellenség?

drága kicsikém

nagyon szeretlek téged

egészen biztos vagyok benned

tudom, hogy az enyém vagy

a nő

[kilépett]

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr3413884260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása