Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 9, 2018.04.02.

nő (22) , 23. rész

2018. május 02. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

 

][

Jól esik neked, ha azt mondom neked, hogy Szerelmem! ?

a nő

igen

][

[eltelik jó 6,5 óra]

a férfi

félek

a nő

[ "belépett a szobába" ]

a férfi

amikor megjelentél itt, legyőztem a félelmemet, és megszólítottalak

de félek ugyanúgy

eddig tevékenykedtem, és nem nagyon gondoltam rád

de most, hogy befejeztem egy etapot, rámtört, hogy mennyire félek, hogy elveszítelek

csak a gazdagságot látom, ami te vagy, elérhetetlen messzeségben

félelem választ el a szépségedtől

elfeledtem erőmet

az erőt, ami nélkül értéktelen vagyok számodra

azt a gazdagságot látom benned feltételezhetően, amely mögé ha nem vagyok képes mögénézni, elvesztem

tehát most félek tőled

ami neked fájdalom

Ha félek tőled, hogyan is lennél képes megölelni engem!

De én nem akarok félni tőled!

Hanem szeretni téged!

És tudom, hogy tudlak szeretni téged!

Ne félj hát.

Én nem hagylak cserben téged. Tudom.

Csak most szenvednem kell.

Mert ha nem tudsz nekem segíteni, akkor szenvednem kell.

Talán [te]érted. De kettőnkért.

Ha [te]érted, akkor magamért. Kettőnkért.

Szabad neked beszélnem. Ez fény. Fénysugár.

Esély, hogy eljussak a szívedhez.

Úgy tekintem, eljöttél most hozzám.

Úgy tekintem, hogy én nagyon fontos ember vagyok.

Az voltam, hidd el. Egészen nem régen-ig, amikor is elkezdtem félni.

De akkor nagyon gyorsan itt termettél.

Amikor kicsit leültem ide, hogy rajtad gondolkodjam egy kicsit.

És gondolkodtam rajtad, gyönyörű szépségeden, és nézegettem ][ a képeidet, amit a kapcsolatunk elején tettem utoljára.

egy kicsit leültem ide, miközben a holnapi napra készülődök, ami nagyon korán el fog kezdődni

alig merek neked olyasmit írni, ami arról árulkodna, hogy én nagyon fontos ember vagyok, úgy, mint a te szerelmed

hiszen éppen ez a bajom, hogy nem merem most elhinni

tudom, hogy szükséged van rám

emiatt kell erősnek lennem

mert másképp nem veszed hasznomat

hiszen tudom, hogy boldoggá tudlak téged tenni

megtanítottál rá, hogy tudjam ezt

elvonják most a figyelmemet

úgy, hogy [azt próbálják, hogy] megosszam a figyelmemet

hogy ne akarjak semmit

úgy tekintem, itt vagy velem

velem vagy, és fogod a kezem

hogy akarod fogni a kezem

hogy akarod, hogy mi ketten legyünk

hogy ne egyedül legyél, és hogy te legyél az, aki okozza, hogy én ne legyek egyedül

azt tudom, hogy te tudsz velem nem egyedül lenni

én veled biztosan ketten vagyunk

te tudod jól, milyen az, együtt lenni valakivel

te szeretsz velem lenni, megtanítottad ezt nekem

így nagyon gazdag vagyok

de most olyan gyenge

Mit kell adnom neked, hogy lelkem felragyoghasson?

Hogy megszabaduljon az elnyomottságból?

Hiszen most nincsen sok időnk!

Most nincsen végtelen időnk!

Most nem tudom mindenemet neked adni!

Nem tudom minden figyelmemet rád koncentrálni!

De amennyit képes vagyok most adni, annak elégnek kell lennie!

Hiszen a jó :) azt megköveteli.

Ha van valami, akkor kell hogy győzzünk.

Ezt érzem.

Azt, hogy elég akarnunk a boldogságot.

Hogy azt mi magunk teremtjük meg.

Ha tudunk együtt boldogok lenni, tudjuk, hogy tudunk, és te akarod, és én akarom, akkor boldogok leszünk. Egymással.

:) én magamat, úgy érzem, meggyőztem.

:) téged?

az én szívem már felvidult

olyan nagyon nehéz a te életed

Tudod, az enyém olyan könnyű!

A tied olyan gazdag!

Az enyém olyan szegény.

A hatalmas gazdagság, és a hatalmas szegénység együtt hatalmas erő.

Különleges egyesülés lehet a mienk.

Különleges potenciál van a mi egyesülésünkben, éppen a köztünk levő hatalmas különbség miatt.

az én szikár szegénységem a te különös tartóvázad lehet

ami el bírja viselni lényed pompáját

éppen különleges szerénysége, alázata okán

a nő

most megyek fürdeni

a férfi

szeretlek

[eltelik egy óra és egy negyed óra]

][

szeretnék veled lenni

:) tulajdonképpen nem tudom elképzelni, hogy te vágynál másra, mint hogy velem legyél

Ez hülyeség?

Én bolond vagyok, hogy ezt érzem?

milyen jó, hogy van még egy kis időm, amit még neked adhatok

milyen értékes lesz az az idő, amikor már nem tölthetjük minden időnket egymással, amit együt tölthetünk!

..

:) ][ [itt vmi szóvicceskedés van a nő nevével]

szépségem

én kedves szerelmem

gyonyorű galambom

lelkem gyönyörűsége

szeretném magamba inni gyönyöröd nedveit

szépséged feltartózhatatlan erejét

élvezni legyőzhetetlen, mindenen felűlemelkedő gyönyörödet

birtokban tartani azt,

kormányozni, hű medret találni annak

szép vagy megzabolázhatatlan vágyadban

amikor nem ismersz akadályt gyönyöröd megélésében

nem félek immár tőled

kérlek terhelj meg vele súlyosan

könyörtelenül bocsásd rám gyönyöröd,

akarom, hogy megsemmisüljek súlyától

legyőztél, vedd el jutalmadat

nem kell már elrejtened előlem szépségedet, hogy megkíméld az életemet

kérlek, nyújtsd felém, hogy otthonod legyek

Hát nem látod, hogy látlak téged?

a nő

de látom

a férfi

Mit csinálsz? Mit csinálsz?

elragadsz magaddal

elragadsz engem szédítő magasságba

amikor megszólaltál, egy érzés volt bennem, s épp írtam le, de amit te írtál, kioltotta azt

.. s kérdeztem inkább, Mit teszel velem?

s nem tudtam, nem tudom, kell e szégyenkeznem azért a gondolatért, amit kioltott jöttöd

..inkább megcsókolom a lábaidat

esetleg szentségtelen számmal

..nem megbántva gyengéd szépségedet

félve azt sérteni

velem vagy, de durvák az én kezeim

nem mernek hozzád érni

bár képes lehetnék befogadni érzékenységedet

mindig is egy szent voltál, a gyönyör legvadabb lángjaiban

a nő

[ "elhagyta a szobát" ]

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr513885406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása