Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

a kezdet 02

nő (22) , 9. rész

2018. május 01. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:
Szív és értelem, 2018.03.21. (02)
nő (22) , 10. rész -a férfi és a nő története
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

2018.03.14.

a férfi
szeretnék veled lenni

 

2018.03.15.

 

a nő

hogyan?

a férfi

17:30 ig várlak a csevegőben. Ha akarsz engem. És ráérsz.

[a nő belépett a "szobába" ]

a férfi

örömet okozol

][

Vágyok rád.

][

Mondd, hogy mi vagyok én neked.

a nő

Egy nagyon nagy talány.

egy titok,ami megfejtésre vár.

a férfi

Azt csinálsz velem, amit akarsz. Tudod?

ha ez igaz, amit mondtam, az jó neked?

][

Türelmetlen vagyok, érzed?

][

hiányzol nekem nagyon. Szenvedek

][

:) megbolondulok

:)

:) csinálj velem valamit

:) enyhítsd szörnyű szomjúságomat

a nő

nyugodj meg. vedd úgy ,hogy megsímogatok az arcod,homlokod.

a férfi

igen, mintha kitaláltad volna a gondolatomat

valami ilyesmi járt az én fejemben is, valami megsimítás

segítettél

most jobb

sokat jelentett

:) pontosabban az izgatottság más fokozatba lépett

][

a nő

az ölemben van a fejed és én gyengéden mindkét kezemmel lágyan símogatom a fejed arcod ,homlokod,állad

a férfi
ez túl sok hirtelen

értelmezhetetlenül sok

olyan, mintha hirtelen mindent nekem adtál volna

olyan, mintha az enyém lennél

a nő

csak simitom a homlokod,átsiklik a kezem az arcodra lágyan,észrevétlen

a férfi

Azt hiszed, képes lehetek elképzelni, amit mondasz? Ezt komolyan gondolod?

a nő

igen

a férfi

És rosszul esik, hogy azt mondtam neked, hogy ez lehetetlen? Hiszen sokkal több az, amit mondasz, mint hogy megpróbáljam elképzelni.

(és nem tudtam jól kifejezni magam)

Olyan, mintha más nyelven beszélnénk mi ketten.

Érzed?

Miintha ugyanazt akarnánk, de másképp fejezzük ki.
Nehéz kimondanom, hogy ugyanazt akarod, amit én.

Olyan szép vagy, olyan nagyon szép.

a nő

a lelkedhez vezető utat keresem és a simogatáson keresztül tudom kifejezni,hogy szeretettel teszem,hogy érezd az érintésemben a szeretetet

a férfi

Azt gondolom, kitárod magad nekem egészen.

Ezt teszed?

talán igen

a férfi

amit mondasz, érthetetlen

Az, hogy azok alapján, amit mondtál, most neked ugyanolyan őrültnek kellene lenned, mint amilyen én vagyok.

így amit legutóbb mondtál, feszültségben áll azzal, amiket előtte.

a nő

mire vágysz igazán?

a férfi

Segíts, hogy értsem, mire :) vágysz, amikor ezt kérdezed tőlem. :) ezzel egyúttal válaszoltam konkrétan is.

Igen, erre vágyok, hogy érezzem a vágyadat.

Ha én erre vágyok, akkor te is tőlem?

a nő

arra vágyom,hogy simosass ,hogy add nekem a szeretetedet,lelkedet.

hogy aktus nélkül egyesüljön a lényünk

a férfi

enyém vagy

a nő

érzed?

a férfi

tudom

a nő

neked milyen érzés?

a férfi

a csönd kifejezi

a nő

megnyugvás

a férfi

nem

hanem felfoghatatlan tapasztalat

aminek az ereje eltölt mindent

nem nyugalom, hanem minden kimozdult a helyéről

Mintha egy új rendezőelv lépett volna működésbe.

Ami mindent megváltoztat maga körül.

És csak te vagy az, akibe kapaszkodni lehet.

a nő

milyen érzés,ha egyesül a lelkünk?

a férfi

Egy soha még meg nem valósult tapasztalat.

Ne beszélj még beteljesülésről.

a nő

ez a világegyetemes szeretet

a férfi

Nem érezhetsz beteljesülést.

Nem lehetsz minden félelem nélkül.

a nő

de félelem nélkül vagyok

a férfi

Hiszen olyan állapotba hoztalak, hogy minden boldogságod rajtam múlik.

a nő

nincs mitől félni

a férfi

Ki vagy nekem szolgáltatva.

a nő

én már nem félek semmitől

a férfi

Hogyan vagy képes bennem megbízni?

a nő

átadom magam és a lelkem

a férfi

:) hogyan tudod teljesen elhagyni a realitikumot?
][

nincs semmi szabály.

mindent újra kell teremtenünk

][

Fel kell építenünk egy új országot.

][

a nő

sír a lelkem

][

mélységes szeretet járja át a lelkemet

kicsordul a fájdalom

könnyek csorognak az arcomon

][

szeress!

a férfi

otthon vagyok

a nő

öleld át a lelkemet és óvd

a férfi

felismertél engem

megdöbbentő

a nő

én is átölelem a tiéd

a férfi

Ennek az új világnak a mostani állapota, ez a kezdetoi állapota úgy tűnik fel előttem, mintha a szavak még alig lennének lehetségesek. Az én szavaimról beszélek.

Az enyémekről, aki a világmindenség egyik fele vagyok.

Van egy érzés, ami köztünk van, ami szent.

Áhitatot kelt.

tündöklő

a magasban van

][

:) szinte moccanni sem enged

:) meg se merlek érinteni

mosolygok rád

hiányzol

][

:) ránts le a durva valóságodba

a bizonyosságba

nem, ne tedd, csak mondom, amire vágyok

][

a teljes valóságodat akarom

mindent

mindent, ami van

az elfáradásig, hogy aztán a karjaidba végy, ha elfáradtam.

És megnyugosztalj.

][

akarom, azt, amit te.

[ .. ] Hogy boldoggá tegyelek.

][

Tudom, hogy az enyém vagy.

Tudom.

folyamatosan. Megszakítás nélkül.

Állandóan érzem.

Ebben élek.
][

amit most csinálni fogsz, amit most csinálsz, attól újjá fogok születni

amit csinálsz, kimondhatatlanul értékes

hatalmas gazdagsággal terhelsz meg

a nő

szomjazom azt a szeretetet ami átöleli a bensőmet

a férfi

máris érzem, volt már ilyen tapasztalatom, hogy ami a lelkedben van, annak a léte lehetelenség

Nem lehet érteni, hogyan volt képes életben maradni az a virág, ami a lelkedben van.

Mert az én lelkemben nem él ilyen virág.

Hanem a te virágod adhat nekem új életet.

Erre vágytam nagyon. Erre a kis virágra, ami új életet ad nekem.

Itt van az a kis virág.

Nyújtják felém.

"Vedd el, a tiéd."

:)

mosolyogj

Nem úgy értettem, hogy akkor, amikor én mosolyogtam, hanem az után, hogy kértelek rá.

:)

a nő

mosolygok

a férfi

a nő

akarom,hogy szoríts magadhoz

a férfi

akarom érezni, amit akarsz

vágyat keltettél bennem

a nő

[ .. ] hogy érezd mekkora szükségem van arra ,hogy szeressenek,vigyázzanak rám,féltsenek .

a férfi

érezni akarom

akarom hogy nekem add

Igen, olyasmid van, amire vigyázni kell.

Ahogy láttad, még azt sem értem, hogyan rendelkezhetsz vele.

Azt mutattad meg nekem, ami titok.

Aminek létezését csak sejtettem. Még ha észre vettem is más nőben már. De elfeledtem, és csak most jutott eszembe, hogy létezik ilyesmi, amikor te megmutattad nekem.

Hát ez a különbség a férfi és a nő között? Hogy a nőben van az a kis virág, ami nélkül a férfi sem élhet?

Aminek a léte ténye lehetelenségnek, csodának tűnik a férfinak?

:) úgy beszélek magamról, mint egy férfiról

a nő

mert férfi vagy!

a férfi

:) úgy tűnik. Mivel nincs ilyen virágom.

a nő

aki óvni tudod ezt a virágot

a férfi

:) ami még nem lehetett

hiszen még nem kaptam ilyen virágot soha

Ilyen értelemben tehát azt sem tudtam, hogy létezik.

][

Megtanítottad nekem, milyen kapni ilyen virágot. :)

Az :) nem lehet, hogy nem minden nőnek van ilyen virágja.

:) ezt nem hiszem.

Ősprincípiumnak tűnik a virág a nő lelkében.

Kell, :) hogy ott legyen bennetek.

ezt érzem

:) azt hiszem, az ilyesmit érezni, ahhoz van érzékem.

Nem fáj, hogy folyton igénylem az elvonatkoztatást? Az :) átkonvertálást?

Érzed, hogy nekem ennek kell lenni, hiszen én ez vagyok?

Szereted ezt bennem? Szeretsz így?ű

(az ű az véletlen)

a nő

nem mindenki érzi a virág jelenlétét

a férfi

igen, ez így tűnik igaznak

:) nagyon jó

:) szereted, hogy én tanulni akarok tőled?

a nő

[ .. ] és átadni sem tudja ezt a virágot

a férfi

:) [ .. ] hogy azt akarom, hogy megtaníts mindenre, amit tudsz?

:) .. és akinek a virágjának gondját viselik (nem őmaga, hanem valaki más) , az megerősödik

:) és akinek a gondjaira bíznak egy ilyen kis virágot

..az is megerősödik

.. és boldogan élnek, míg meg nem halnak

:) ha beérik ennyivel

 

[2018.03.28.

2018.02.23-i Facebook-bej-em arról szól, h "Megkísértett, hogy Isten gonosznak tart engem."

3 ismerősömet is megérintett ez az írás.

Holló Béla hozzászólásában olyasmiről beszélt, amit csak most, éppen most értettem meg, hogy én kiutat keresek vmilyen problémából, és ezt úgy teszem, hogy áltatom magam, azaz vmilyen érzelmi bilincset képzelek magamra, ami hamis, viszont nyomorgatását érzékelve, mint igazgyöngy, kikönnyezem magamból a feloldozást. És tehát Holló Béla közli, hogy ő látja, hogy most ez történik, és tudja, hogy meg is fogom találni a megoldást.

Másik segítőm ezeket mondta nekem többek között:

"Szevasz Ferenc mint írta Holló is fog jönni! ][ figyelj jön [ , ] mikor jön [ , ] nem jelzi senki de te érezni fogod valami elkezdődött vagy el fog, ][ feleséged lesz [ , ] az biztos ki kell várni ne csüggedj ][ tarts ki minden oké lesz !]["

"Akkor is a kitartó fegyelem ahogy a hittben is hidd el meg lesz az eredménye tudom mi a te mostani állapotod véleményed.Most borúsan látsz majd el fog oszlani hidd el ehhez tarts még ki van esély ][ Csigavér"

.. Na, ezek az üzenetei jutottak eszembe a beszélgetésnek ezen a pontján, és hoztam is ezt szóba a kedvesemnek: ]

 

][

nem értettem, honnan jön ő, mit akar ő az életemben, de éreztem, amit mond nekem, valahogy megérintve az ő lelkét (tehát hogy megérintettem az övét) ,abban van valami szép, van valami spiritusz

][

vágyom a szzépségedet

a nő

mit szeretnél tőlem igazán?
a férfi

Elbizonytalanodtál?

Amit akarok tőled, az nagyon nehéz neked.

az :) nagyon nehéz nekem.

Hogy azt a valóságot, amiről beszéltél, az igazi valósággá tegyük.

Ezt akarom tőled.

a nő

pedig nem lehetetlen

a férfi

De olyasmit kell létrehozni, ami nincs.

Én nem látam eddig sehol.

Nekünk kell megteremteni.

Majdnem azt mondtam, hogy "akár mindennek ellenében" .

][

De :) hidd el, erre nem lesz szükség. hogy mindennek ellnében kelljen megteremteni.

:) a mindenség nem ellenség, hanem barát

hiányzol

a nő

hogy hiányzom?

a férfi

Nem érezlek.

:) vajon jól érzem, ha nem érezlek?

:) jól éreztem a zavart az erőben?

a nő

érezned kell

a férfi

Tehát nem távolodtál el tőlem semennyire se?

Te érzel engem?

a nő

igen

][

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr4913883160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása