Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

szex, 2018.03.20. (02)

nő (22) , 6. rész

2018. március 29. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 11. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

Ma elkezdtem olvasni a dokumentumokat, amelyek kapcsolatunk alakulását megörökítették.

Az olvasásnak azon a pontján, ahol vagyok, eszembe jutott a köv gondolat, amely, azt hiszem szóban, előkerült, abban a formában, h nekem mindegy, h a nő, aki az enyém lesz, lábak nélkül való, vagy kövér.

Hogy nekem te nem a testedért kellesz. Hanem :) az én testemért. Ez egy vicc, egy szójáték, de megvizsgálom, mi tartalom van benne.

Azt rejti magában, hogy te olyan értelemben kellesz nekem a testedért, amennyiben a tested vágyát értjük a testedként.

A tested vágya az, amiért szeretlek téged.

A testem vágya jelenti irántad való szeretetemet.

Amíg tudatom képes a testem vágyára,és képes érzékelni tudatod testem utáni vágyát, azaz tudatod testi vágyát tudatom testi vágya iránt, addig, és csakis addig vagyok képes szeretni téged.

Tehát amennyiben a ][ [a betegség, amiben a kedvesem szenved] lebénítja testedet, de a tudatod él, és valamiképp, nem tudom, hogyan, képes kommunikálni tudatom felé szexuális vágyadat tudatom rád irányuló testi, szexuális vágya iránt, addig, és csakis addig, szeretlek téged.

Szex nélkül nem kellesz nekem. Szex nélkül soha nem fogsz kelleni nekem. Csakis a szex miatt kellesz nekem.

Azt feltételezem, abban reménykedek, abban bízok, hogy amíg tudatod ép és tudatom ép, tested állapotától függetlenül és testem állapotától függetlenül képesek leszünk kívánni egymást.

][

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr7713788600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása