Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyarmati Ferenc írásai

Gyarmati Ferenc írásai

őrlődés 7, 01, 2018.03.29.

nő (22) , 19. rész

2018. április 11. - Gyarmati Ferenc Miskolc

a nő (22) -teleregény gyökérírása:

Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 8. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

 

a nő (22) -teleregény további írásai:
Összes írásaim, képeim, videóim az interneten

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2017/08/06/osszes_irasaim_kepeim_videoim_az_interneten

őrlődés 1, 2
in: Szív és értelem, 2018.03.21. (02)

nő (22) , 8. rész -a férfi és a nő története

http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/28/2018_03_21_sziv_es_ertelem

őrlődés 3, 2018.03.22.

nő (22) , 9. rész
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/31/orlodes_3_2018_03

őrlődés 4
in: tapogatózás hazafelé, 2018.03.23. (02)

nő (22) , 12. rész
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/03/31/tapogatozas_hazafele_2018_03_23

Őrlődés 5, 2018.03.24. (01)

nő (22) , 13. rész
http://gyarfermiskolc.blog.hu/2018/04/10/orlodes_5_2018_03_24

kihagyások: ][ , betoldások: [ ]

 


2018.03.29.

[hegesztés ][ [a volt férje neve] [-]val]

Tudod, tegnap tudatosult bennem, hogy te ugyanúgy össze voltál kapcsolódva a férjeddel, mint ahogy most én vagyok veled.

Hogy össze voltál égetve vele.

Hív [ez a gondolat] , hogy megértsem ezt a hegesztést, ami összekapcsolt vele téged.

Hiszen, úgy tűnik, a te oldaladról nézve ez egy hibátlan munka volt.

Nem lehet érteni, hogy ha együtt készítettétek, és te hibátlan munkát végeztél, hogyan eshetett egyáltalán szét. Hiszen a munka minden részletét ellenőrizted, hiszen hibátlan munkát hagytál hátra a munka minden részletében.

Minden egyes pontot ellenőriztél, átvettél minden pontot, átvetted tőle a munkát a munkának minden pontján, és minősítetted.

 

][

 

[a Love.hu csevegőjében vagyunk. A nő egzisztenciális-lelki problémája van terítéken. Ingerülten viselkedik, amikor a férfi megpróbálja kérdéseivel átlátni a helyzetet, amiből a férfi hamar levonja a következtetést,hogy nem tiszta az ügy, bár azt felderítenie a maga teljességében tehát akadályoztatás végett nem sikerül neki. ]

Szeretlek.

Kérlek bocsáss meg nekem.

Nem tudom, hogy miért.

Bocsáss meg azért, hogy félek.

Le tudnám győzni a félelmemet.

Én most megelőzöm a félelmem legyőzését.

Biztosan tudom, hogy képes vagyok legyőzni a félelmemet, ezért, hogy ne húzzuk az időt, bocsáss meg nekem, és hívj fel újra telefonon, hogy veled lehessek.

De ha nem tudsz nekem még megbocsátani, akkor később, amikor legyőztem a félelmemet, akkor majd újra írok neked, jó?

Azt hiszem, igazad van [látszik, hogy ezt úgy általában mondtam, nem pedig konkrétan reagálva vmire] . Ha mindketten félünk, akkor melyikünk tudná a másikat megvédelmezni?

Így úgy tűnik, várnunk kell, amíg össze szedem magam, és már nem fogok tőled félni.

Mert ha tudod, hogy félek tőled, mit is tudnál velem kezdeni?

Ha érzed, hogy ijesztőnek tartalak, ugyan, hogyan is tudnál magadnak megbocsátani?

Várnunk kell, szerelmem, [a kedvesem neve] .

Ne félj, le fogom győzni az ellenséget.

Csak adj nekem egy kis időt, amíg visszanyerem az erőmet.

Azután érted megyek, és megmentelek téged.

Ezt akarom. Hiszek benne, hogy így lesz.

Persze, érdekes lehetne tanulmányozni, hogy mi játszódott le a lelkedben. De nem ez a prioritás. Nem ez a lényeges. Hanem az, hogy megszabadulj attól.

Egyelőre gyenge vagyok győzni, de meglásd, összeszedem magam, és megszabadítalak.

Nem hagylak el téged, ha bajban vagy is.

Mert tudom, hogy képes vagyok legyőzni az ellenségedet, és visszakapni téged tőle.

Egyáltalán nem érzem, hogy ördög van benned, mint Koncsol Imrében éreztem.

De ha nem te vagy az, aki ellenségének tekintett engem, akkor ki?

Ha nem is érzem benned azt az idegen erőt, mint Koncsol Imrében, ha nem te vagy az [aki ellenségének tekintett engem] , akkor nem e lényegét tekintve ugyanaz, tehát valaki más, mint te vagy?

És akkor neked mi a viszonyod azzal a valamivel, amivel magadban, nem értesz egyet?

Tehát most veled vagyok, ahelyett, hogy a megoldáson gondolkodnék.

Ezt választottam. Nem bírtam megtenni, hogy elvonuljak gondolkodni, hogy minél hamarabb megtaláljam a megoldást, hanem maradtam veled, hogy fogjam a kezedet.

mindjárt alvásidő, és aludni fogunk

aztán eljövök érted, és megmentelek. Jó?

:)

örülök, hogy ilyen nehéz problémáid vannak, amik derékba törnek téged. Mert engem ezek nem tudnak. Így tudsz engem használni.

ha ördög is van benned, biztos, hogy fogsz még kijavulni

ha én nem lennék, akkor is

de ráadásul itt vagyok én, a bajvívásra jelentkező hős, aki kihívja a hétfejű sárkányt, fogvatartódat

szépségem

szeretlek nagyon

ha elhiszed, hogy van valaki, férfi, aki nagyon szeret téged, és nem nehezen, megoldja helyetted az ilyen problémákat, amik talán neked azért nehezek, mer egyszerűen te nem ilyesmire vagy rendeltetve,

.. azt hiszem, ez lesz a megoldás

.. hogy bízz bennem, és ilyen ügyekben bízz az ítélőképességemben

abban bízok, be tudom majd neked bizonyítani, hogy ilyen ügyek megoldásában rám bízhatod magad

.. és nem kell félned az ítéleteimtől, mert azok igazságosak, és nem ellened irányulnak, és ha te nem félsz az igazságtól, akkor ítéleteim kíméletlenségétől sem kell félned, hanem az a te védelmed.

ne félj az igazságtól. Ha van hited, az igazság a barátod.

Nézz szembe bátran az igazsággal, bármilyen nehéznek is tűnik az.

Kérlelhetetlenül tedd ki magad az igazságnak.

Inkább szenvedj, mintsem hazuggá légy.

a pillanatnyi érdekek követése csapda

ne a pillanatnyi érdekeidet kövesd, hanem az igazságot

légy erős

és ne engedj semmiféle hazugságnak

és Isten gyönyörűnek fog téged látni, és semmi nem lesz, amit ne adna meg neked

érzem, ez így van

ne félj, és vállald azt az utat, ami igaznak tűnik, akkor is, ha nehezebbnek tűnik, mint a másik

Hogy nem tudod, hogy ez a módszer a hasznos?

.. hogy semmi más nem számít, csakis az igazság?

.. és hogy az igazságért mindent fel kell tudnod adni?

fel a komfortérzetedet

fel a kényelmedet

fel :) a félelmeidet

fel :) a gyengeségedet

válaszd a győzelmet a félelem helyett

a szépséget

[a nő kilépett a társkeresőből]

A bejegyzés trackback címe:

https://gyarfermiskolc.blog.hu/api/trackback/id/tr6413826494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása